Site icon IAS

לחגוג עם רובי וויליאמס את ערב השנה האזרחית החדשה

חופשה והופעה: רובי וויליאמס מגיע לדובאי לקבל את שנת 2022. צילום יח"צ

אנחנו לא יכולים לחשוב על דרך טובה יותר לקבל את פניה של שנת 2022 מאשר עם הופעה של רובי וויליאמס. הזמר האגדי והכריזמטי יגיע להופעה במלון אטלנטיס דה פאלם, כחלק מחגיגות הפאר שמתכננים במלון לכבוד ערב השנה האזרחית החדשה. החגיגות יכללו ארוחה יוקרתית בשיתוף בית השמפניה היוקרתי MOËT & CHANDON, במהלכה ינסו לשבור שיא עולמי של פירמידת כוסות זכוכית הגדולה בעולם.

אורחי אירוע הגאלה מוזמנים ליהנות ממושבים בשורה הראשונה להופעה חיה מיוחדת בת 70 דקות יחד עם מופע זיקוקים מרהיב, במסיבת ערב השנה האזרחית החדשה הגדולה ביותר בעיר. ההופעה המחשמלת אמורה להתקיים לקראת הספירה לאחור של 2022, וצפויה לשלב להיטים מובילים ואהובים על המעריצים בערב הגדול ביותר של השנה, ביניהם: 'Rock DJ' ו'Let me Entertain You', כמו גם שירים אהובים כמו 'Feel' ו-'Angels '.

רק משתתפי ארוחת הערב החגיגית יוכלו ליהנות מההופעה החיה המרהיבה של הבדרן האייקוני ואחריה לצפות במופעי הזיקוקים והפירוטכניקה מהגדולים והמדהימים שנראו דובאי, כשהשמיים מעל החוף המלכותי יהפכו לתערוכה של צבעים.

האורחים בארוחת הערב החגיגית יוכלו גם לחזות בניסיון המפואר של שבירת שיא גינס ™‎ לפירמידת כוסות השתייה הגדולה בעולם בשיתוף עם Moët & Chandon. במטרה לנצח את השיא הקודם של 50,116 כוסות, הפירמידה המדהימה תכלול 55,000 כוסות המתנשאות לגובה של כמעט 10 מטרים. כתמיכה באטלנטיס, יוזמת הקיימות של The Palm, The Atlantis Atlas Project, כל הכוסות אמורות להיות ממוחזרות ויהפכו לכלי זכוכית בהם ייעשה שימוש עתידי.

רובי וויליאמס בהופעה. צילום יח"צ

טימותי קלי, סגן נשיא ומנכ"ל אטלנטיס דובאי, אמר: "אנחנו נרגשים מאוד לקבל את פני רובי וויליאמס, כישרון ברמה עולמית, לדובאי לערב השנה החדשה. שנת 2021 הייתה מאתגרת עבור כולנו, ואנו מצפים להעניק לאורחים שלנו את אחד הערבים הבלתי נשכחים בחייהם כשאנחנו פותחים שנה חדשה". קלי הוסיף, "באטלנטיס, אנו שואפים להבטיח שכל חוויה באתר הנופש לאורחים ולמבקרים תהיה יוצאת דופן ובלתי נשכחת. עם פירמידת כוסות שתייה עצומה ומרשימה בניסיוננו לשבור עוד תואר שיא גינס, אין לי ספק שארוחת הערב החגיגית שלנו תהיה המופע המרהיב ביותר להרים בו כוסית לשנת 2022".

אחרי קבלת הפנים שתכלול צילומים לצד פירמידת כוסות השתייה הענקית, יחכו לאורחים מתאבנים ומשקה קבלת פנים, להקה חיה בת 30 נגנים ורקדניות קנקן שיפתחו את מערך הבידור, וילוו את האירוע לאורך כל הלילה. בנוסף יוגשו משקאות פרימיום אלכוהוליים ולא אלכוהוליים ללא הגבלה, האורחים יכולים ליהנות משמפניה זורמת חופשית כל הערב כדי ללוות את המזנון המפואר הכולל מאות מנות שוות מלובסטר וקוויאר ועד לתחנת סושי, פסלי קרח נוצצים ומבחר של למעלה מ-65 מנות יפהפיות. קינוחים בעבודת יד, עוגות ופטיפורים.

ארוחת הערב החגיגית היא אחד מ-15 אפשרויות שיציע אתר הנופש לאורחיו במהלך ערב זה. במתחמים השונים כמו ה-WHITE Beach, יופיע צמד ההפקות האנגלי והמועמדים לגראמי, Camelphat בראש האירוע, בעוד אורחים המחפשים משהו קצת יותר רגוע יכולים ליהנות ממגוון אפשרויות לסעודה, כולל תפריט תת-מימי בן שמונה מנות במסעדה הרומנטית אוסיאנו הפועלת במתחם המלון ועוד.

כמות הכרטיסים מוגבלת ומומלץ להזמין מראש: המחירים לארוחת הערב החגיגית בערב השנה החדשה החל מ- מ-4,950 AED למבוגרים ו-2,950 AED לילדים. ילדים מגיל 3 ומטה הינם ללא תשלום.

להזמנות ופרטים:  https://www.atlantis.com/dubai/whats-on/new-years-eve

Exit mobile version