Site icon IAS

לופטהנזה ו-SWISS חוזרות לאוסטרליה

בית האופרה של סידני. צילום לופטהנזה

לופטהנזה ו-SWISS, חברות התעופה בקבוצת לופטהנזה, חידשו טיסותיהן לאוסטרליה ב-04 בינואר 2021 . חברות התעופה מפעילות טיסות המשך דרך נמל התעופה צ'אנגי סינגפור לסידני, מלבורן, בריסביין, דרווין ופרת'. נמל התעופה צ'אנגי סינגפור משמש כרכזת (Hub) עבור קבוצת לופטהנזה בטיסותיה לאוסטרליה. נכון לעכשיו, הטיסות לאוסטרליה עם לופטהנזה אפשריות גם דרך יפן ומשם עם אול ניפון איירווייז (All Nippon Airways).

לופטהנזה ו-SWISS יחד עם השותפה סינגפור איירליינס מציעות כיום למעלה מ-10 טיסות שבועיות מפרנקפורט או מציריך לסינגפור.

"אנו יודעים שאלפי אוסטרלים תקועים באירופה, וכמהים לחזור הביתה ולהיות עם משפחותיהם, חבריהם ויקיריהם", אומר הייקו בריקס (Heiko Brix), מנהל חברת לופטהנזה בדרום מזרח אסיה. מכיוון שהקיבולת בין אירופה לאוסטרליה נותרה מועטה, לופטהנזה, SWISS וסינגפור איירליינס מוכנות למלא את החלל הזה. אנו נמשיך לעזור לקשר מחדש את העולם ."

כל טיסה בקבוצת לופטהנזה עומדת בסטנדרטים מחמירים של בריאות והיגיינה. כל מטוסי קבוצת לופטהנזה מצוידים במסנני HEPA משוכללים המנקים ברציפות את אוויר תאי המטוסים. בנוסף, כל האוויר המוחזר מסונן מפני זיהומים כמו אבק, חיידקים ווירוסים. זה מהווה 40% מהאוויר בתא ואילו 60% מתווספים כאוויר צח מחוץ למטוס. טכנולוגיית פילטר HEPA קיים במערכות מיזוג האוויר בביתי החולים כדי ליצור סביבה סטרילית.

"אפשר לומר שחברות התעופה בקבוצת לופטהנזה שמרו תמיד על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות והיגיינה לנוסעים שלנו – זה ה DNA- שלנו", הוסיף הייקו בריקס.

קבוצת לופטהנזה צילום יחצ
Exit mobile version