Site icon IAS

לופטהנזה ואוסטריאן איירליינס מציעות חווית קנייה חדשה בטיסותיהן

SKYdeals - רכישה מקוונת בטיסות לופטהנזה ואוסטריאן איירליינס. צילום קבוצת לופטהנזה

התפרצות מגפת הקורונה הביאה איתה שינויים בתעופה העולמית: ריחוק חברתי בנמלי התעופה, עטית מסכות, חיטוי משטחים בנמלי התעופה והמטוסים ויחד עם זאת הנחיות המגבילות מכירת מוצרי דיוטי פרי במטוסים.

חברות התעופה לופטהנזה ואוסטריאן איירליינס- מקבוצת לופטהנזה, בוחנות כעת שירות חדש שיאפשר רכישה מכוונת בטיסות באמצעות פלטפורמת SKYdeals דרך פורטל FlyNet . השימוש קל ופשוט דרך המכשיר הנייד והוא זמין בטיסות פנימיות בגרמניה ובאירופה. הפלטפורמה היא האמצעי המקוון הראשון במטוס המכונה "shoppertainment". בשלב הראשון של השירות הנוסעים יקבלו שובר FlyNet Mail&Surf בחינם בסיום המכירה.

בלחיצת כפתור הפלטפורמה מספקת מידע על יעד, נתיב הטיסה ומגוון מוצרים הניתנים לרכישה בטיסה. פורמט המכירה בתוכנית החדשה כולל:

FLY OVER – הנחות בלעדיות על מוצרים מקומיים כגון שוקולד שוויצרי ואולרים בטיסות מעל שוויץ או מוצרים בנושא משחקי כדורגל בטיסות מעל גרמניה.

QUICK SALES / PRIVATE SALES – מכירות בלעדיות מתחום האופנה, יופי ואקססוריז.

לאחר ביצוע ההזמנה והתשלום המקוון בטיסה, באמצעות פלטפורמת SKYdeals, הנוסע יכול לציין את הכתובת אליה יגיעו המוצרים שנרכשו.

אריק מוש (Erik Mosch), סגן נשיא לניהול שירותים נלווים בקבוצת לופטהנזה מברך על שיתוף הפעולה: "עם מגוון המוצרים היצירתי והמרתק של SKYdeals, יחד עם הגישה החופשית לפורטל FlyNet של לופטהנזה ואוסטריאן איירליינס, אנו לוקחים את החוויה בטיסה לרמה חדשה. "

Exit mobile version