Site icon IAS

כל הנוסעים ליוון נדרשים להציג בדיקת PCR שלילת לקורונה

יוון: האי סנטוריני הקסום, צילום Depositphotos

"הנוסעים הישראלים, כמו גם משאר המדינות בעולם, חייבים להציג בדיקת PCR שלילית, בכניסה ליוון, שבוצעה 48 שעות לפני ההגעה. ההנחיה תכנס לתוקף החל מיום ראשון, ה-19 בדצמבר 2021", ההנחיה החדשה של משרד הבריאות היווני נמסרה אתמול (ד').

ביום רביעי האחרון דווח על 4,801 מקרים חדשים, 77 מקרי מוות ו-683 מקרים של מונשמים. רוב המטופלים (81%) אינם מחוסנים או מחוסנים חלקית והשאר (19%) מחוסנים. מאז תחילת המגפה חלו ביוון 1,017,445 תושבים, כאשר המספר הכולל של מקרי מוות הגיע ל-19,553. באזור אטיקה (אתונה) נרשמו אתמול 1,486 מקרים חדשים, כאשר בעיר הנמל הצפונית, סלוניקי, נרשמו 817 מקרים.

גם ביוון, כמו ב-77 מדינות ברחבי תבל, וריאנט האומיקרון הוא הדומיננטי והוא מתפשט בקצב המהיר מבין כל הוריאנטים הקודמים. הדאגה של ארגון הבריאות העולמי שמספר רב של מקרים עדיין לא זוהה. מה שידוע עד כה שהוריאנט פחות אלים מזן הדלתא, אך מומחים מזהירים שייתכן שהדינמיקה לא תהיה זהה בכל מדינה והמקרה הספציפי בדרום אפריקה קשור יותר למספר הגבוה של תושבים שנדבקו בעבר בנגיף COVID19. החשש העיקרי של המומחים שמספר החולים עלול להציף את מערכת הבריאות בעולם.

Exit mobile version