Site icon IAS

כינוס חירום ומסיבת עיתונאים של ראשי האיגודים במשק

ראשי האיגודים של הענפים השונים בכינוס חירום. צילום דנה הרמן

הערב (ד') קיימו בתל אביב, ראשי האיגודים של הענפים הנמצאים תחת קריסה בצל הגל החמישי, כינוס חירום ומסיבת עיתונאים במסגרתה הכריזו על צעדי המחאה הקרובים, זאת לאור התעלמות ממשלת ישראל מהמצוקה הקשה אליה נקלעו בשל מדיניות הממשלה. הכינוס נערך תחת הסיסמא: "המגיפה הזו הורגת אותנו – יוצאים למלחמה על החיים שלנו".

לנה דרובצ'בסקי, מעמותת "מורשת דרך" של מורי הדרך בתיירות נכנסת: "לא נשאר לנו כבר מה לדמם. קיבלנו גרוש וחצי, המדיניות שאומרת שעסקים לא יפוצו היא בלתי נסבלת. אנחנו עומדים ברחובות כבר כשנתיים ומתחננים שמישהו ישמע. כל בית בישראל צריך לפחד מהרגע שבו יסגרו לו את העבודה, ייקחו לו הכול וישאירו אותו להתמודד. הילדים שלנו משלמים את המחיר. לא עוד. אנחנו נעמוד ברחובות ומול הבתים של מי שצריך – עד שנקבל את הזכויות שלנו בחזרה כאזרחים ששילמו מיסים ועבדו כל חייהם".

טלי לאופר, מנכ"לית התאחדות משרדי וסוכני הנסיעות: "ענף  התיירות כבר פצוע, סגור ומדמם כבר קרוב לשנתיים. החל מחודש יולי כל העסקים נותרו בלי שקל סיוע. יש הצהרות על סיוע לענף התיירות- זה פייק ניוז. סוכני נסיעות עצמאים בכל הארץ אוכלים את החסכונות של עצמם ועוד שנייה מגיעים לפת לחם."

בין המשתתפים גם: נועם לוי– יו"ר התאחדות בעלי האולמות וגני האירועים, אלירן ברדוגו– מפיק אירועים, רועי כהן– נשיא להב – לשכת ארגוני העצמאים בישראל, דני אלחרר– שמייצג את חנויות האופנה הקטנות, ירון סלע– נציג ענף חדרי הכושר, צמרת אביבי– מנכ"לית מורי תל"ן, חוגים והעשרה, תומר מור, מ"מסעדנים חזקים ביחד".

Exit mobile version