Site icon IAS

ישראל מעצמת קרוזים? שאלו את ניק ווילקינסון

ניק ווילקניסון - סגן נשיא NCL מקבל מגן הוקרה מיוני וקסמן- משנה למנכ"ל אופיר טורס. צילום עוזי בכר

ניק ווילקניסון, סגן נשיא NCL, מקבל מגן הוקרה מיוני וקסמן, משנה למנכ"ל אופיר טורס צילום עוזי בכר

ישראל מעצמת קרוזים? עדיין לא, אבל בהסתמך על דבריו של ניק ווילקינסון, סגן נשיא ומנכ”ל NCL לבריטניה, אירלנד, דרום אפריקה והמזרח התיכון – אנחנו על המפה ובגדול.

ניק המבקר בישראל מספר פעמים בשנה ואף זכה לתואר כבוד אליו נחזור בהמשך, הגיע להשתתף בסמינר קרוזים שנערך ע"י חברת CRUISE NO 1 של אופיר טורס במלון הרודס תל אביב, אליו הגיעו מספר נכבד של סוכני נסיעות.

ניק, כהרגלו, פרש את משנתו בנושא 17 אניות החברה ואמר: "אין לנו יותר אניות קרוזים ואנחנו כבר לא חברת שיט. יש לנו 17 ריזורטים צפים ומה שאנחנו מבטיחים זה להעניק לכם חווית שיט שונה משאר החברות המתחרות. כיצד? בכך שאנחנו לא מגבילים אתכם, יועצי השיט וקהל לקוחותיכם, איפה לאכול ומתי לאכול ואיך להתלבש, אנחנו חברה של פריסטייל קרוזינג, עם יותר אפשרויות הסעדה, אטרקציות והופעות".

אם כל מה שנאמר עד כה נשמע מוכר, הרי שלניק ווילקינסון היו היום מספר בשורות חדשות ומשמחות. "ישראל מדורגת במקום החמישי במספר הנוסעים בשוקי חברת נורוויג'ין קרוז ליין בעולם. כמות ההזמנות שמייצרים פה, הביאה אתכם למקום הראשון ביחס למספר התושבים וההתפתחות של השוק הישראלי היא הרחבה מכלל מדינות העולם". הצהרות מחמיאות במיוחד מפיו של אחד מבכירי חברת השיט, לשוק הקרוזים הישראלי שזינק בשנים האחרונות, מבלי לשכוח ולפרגן ליועצי השיט הישראליים. "אחת הסיבות המרכזיות להצלחת שוק הקרוזים בישראל היא אתם, סוכני הנסיעות, השותפים שלנו, חלק מהמשפחה" הוסיף ואמר ניק.

צוות cruise no 1 וסוכנות נסיעות. צילום עוזי בכר

ולמרות הכל, הציפיות של ניק ושל חברת השיט נורוויג'ן קרוז ליין הן להגדיל עוד יותר את מחזור המכירות בארץ הקודש. לשם כך הציעה החברה מספר הטבות שקצרו כבר הצלחות לא מבוטלות בזמן קצר במיוחד.

1. מבצע 50% הנחה לנוסע שני בקבינות עם חלונות, מרפסות וסוויטות להפלגות נבחרות, שהושק רק לפני שבוע, רשם שיא חדש – 90% מהזמנות הכלל עולמיות של החברה הגיעו מארצנו הקטנטונת ואנחנו הראשונים בדרוג העולמי.

2. הטבה נוספת ,מבצע Free at Sea   – עד 5 אפשרויות בחירה בחינם: חבילת משקאות, חבילת סיורי חוף, חבילת ארוחות מיוחדות (מסעדות נושא), חבילת WIFI וחבילת חברים ומשפחה המפליגים במחיר מופחת ואם זה לא מספיק גם עד 500$ בחינם לבזבוזים באנייה.

לתשומת לבכם יועצי שיט, בחודשיים הקרובים מומלץ שתהיו ערניים ותעקבו אחרי הודעות חברת אופיר טורס, כי יהיו מבינכם כמה מאושרים שיזכו לצאת להשקת האנייה החדשה של NCL מסדרת Encore שתערך ב-31 לאוקטובר 2019 מהמבורג לסאות'המפטון שבאנגליה.

אייל סולומון, מנהל הפיתוח העסקי של חברת השיט NCL, שהגיע לסמינר, העניק לסוכנים מספר טיפים חשובים, ביניהם את ה- Cruise Tours – טיול מאורגן לפני או בסיום השיט באלסקה, של 3 עד7 ימים, המהווה פתרון מצוין לסוכני הנסיעות וללקוחותיהם ומזכה את הסוכנים גם בעמלה נוספת.

יוני וקסמן, המשנה למנכ"ל אופיר טורס, נתן סקירה מעניינת על החברה ועולם השיט. יוני ציין שהגיל הממוצע של נוסעי הקרוזים ירד מ-65 ל-45  ושיותר ויותר משפחות נהנות מחופשות שיט.

נציגי NCL וצוות IAS בסמינר שיט של אופיר טורס. צילום IAS

"היום קרוז זה כבר לא רק אנייה שלוקחת אותך ממקום למקום, אלא חוויה מיוחדת ומעצימה. 450 אניות מפליגות ברחבי תבל, כאשר היעדים המועדפים על הישראלים הם בעיקר הים התיכון, הים הבלטי ורק לאחר מכן האיים הקריביים והמזרח. מספר האניות צפוי לגדול ב-100 בעשור הקרוב עם גידול בתפוסה של 6% בשנה. יותר ויותר נוסעים מחפשים כיום 'קרוז נושא' – הפלגות לקהל הגאה, לחובבי ריקודים מיוחדים, משחקי ברידג', הפלגות גאוגרפיות ועוד", סיכם וקסמן.

 

 

אייל כהן, איש ההזמנות של CRUISE NO 1 הביא את ריג'נט סבן סיז ואושיאנה קרוזס – החברות-הבנות היוקרתיות של תאגיד נורוויג'ין לידיעת האורחים, והציע מספר מבצעים ללקוחות החברה: 30% הנחה למגוון הפלגות בריג'נט סבן סיז עם הטבה מיוחדת לכבוד האירוע, הזמנה בעשרת הימים הקרובים תזכה את יועץ השיט ב-1,000 דולר הנחה לאדם + 200 דולר לקניות באנייה, לקבינה. לעומת זאת, באושיאנה קרוזס קיימת הטבה למבצעים הזמנה ל-2019:  שתייה חינם, עד 800 דולר בזבוזים באנייה ואינטרנט חינם.

כאות הוקרה לפועלו של ניק ווילקינסון, העניק לו יוני וקסמן בסיום הסמינר מגן הוקרה בו כתוב: "נסיך האוקיינוס ותושב כבוד של תל אביב".

Exit mobile version