Site icon IAS

ישראל במקום השני במספר המבקרים בבודפשט

בודפשט :בניין הפרלמנט. צילום Depositphotos

מנתונים שהגיעו ממשרד התיירות של הונגריה ומפורסמים כאן לראשונה, עולה כי חודש נובמבר 2022 הסתיים עם נתוני שיא, ביחס למספר הישראלים שנכנסו לבודפשט בירת הונגריה. על פי הנתונים, לראשונה בהיסטוריה, הופכים הישראלים לשיאני התיירות של היעד, אחרי הבריטים הנמצאים במקום הראשון.

בודפשט הפכה לאחרונה לאחת מהערים החביבות על התייר הישראלי, אשר ממלא בקלות את 48 הטיסות השבועיות הישירות שיוצאות מנמל התעופה בן גוריון, אל בירת הונגריה. התחזקותה של הונגריה במפת היעדים המבוקשים על הישראלים, איננה מפתיעה בהתחשב באטרקטיביות של היעד, בשל נגישותו הכלכלית, מרחק הטיסה הקצר ובעיקר בשל השפע האדיר של האטרקציות העומדות בפני המבקרים, צעירים ומבוגרים כאחד.

מספר התיירים היוצאים מישראל לכל יעדי העולם, הצליח לשבור את מחסום הקורונה ולטפס בחודשים האחרונים אל מעל לנתונים של שנת 2019, נתון שמושך תשומת לב רבה בענף התיירות העולמי. מעטים מאד השווקים אשר התאוששו במהירות כזו מהקורונה, ושאינם מדווחים על ירידות חדות בשל משבר האנרגיה. מצב ייחודי זה מאפשר לתייר הישראלי לשבור תקרות זכוכית ולמקם עצמו גבוה יותר ברשימת שיאני התיירות של יעדים מגוונים.במשרד התיירות ההונגרי זיהו את המגמה, ומינו לאחרונה את חברת Terranova הישראלית לייצג באופן רשמי את היעד בישראל.

ויטלי איזבריסוב (Vitalij Izbriszov), ראש מחלקת פיתוח עסקי,Visit Hungary: "אני מרוצה מאד מהנתונים יוצאי הדופן שהתפרסמו ומאשרים את הטרנד אותו הרגשנו היטב. המידע הזה מדגיש את העבודה שנעשתה בכדי להפוך את הונגריה ליעד אטרקטיבי לעוד ועוד מבקרים מישראל. המטרה שלנו היא לפתח מוצרים תיירותיים שיקרבו לא רק את הבירה שלנו, אלא את כל אזורי הכפר והטבע, אל התיירים המבקרים במדינה שלנו. המהלכים השיווקיים האחרונים שהשקנו משרתים גם הם את אותה מטרה".

Exit mobile version