Site icon IAS

ישראלים יוכלו לטוס לבחריין לאירועי בידור ומוזיקה בינלאומיים

מופעי מוזיקה באמפיתיאטרון אל דנה. צילום Al Dana

לאחר הפתיחה המוצלחת של אמפיתיאטרון אל דנה בשנה שעברה, יעד הבידור החדש והמרגש ביותר להופעות חיות בבחריין פותח את עונת האירועים לשנת 2022. במקביל לאירועי גרנד פרי פורמולה 1 2022, יתקיימו שתי הופעות מוזיקליות חיות של זוכי הגראמי: הזמר אריק קלפטון ולהקת הרוק האמריקאית Kings of Leon.

אריק קלפטון, ידוע כזוכה פרסי על יצירותיו ויופיע באמפיתיאטרון אל דנה ביום שבת, 19 במרץ 2022. להקת הרוק Kings of Leon גרפה במהלך 22 השנים האחרונות 12 מועמדויות לפרס הגראמי ואף זכתה בארבע מהן. ותופיע באמפיתיאטרון אל דנה ביום שישי, 11 במרץ 2022.

שיין כאלמרס, מנכ"ל אמפיתיאטרון אל דנה: "אנו נרגשים להכריז על חזרת עונת האירועים לשנת 2022 ושמחים לארח את זמר הרוק אריק קלפטון  ולהקת Kings of Leon באמפיתיאטרון אל דנה. אנו נרגשים לראות את היענות הקהל מרחבי העולם להופעות בינלאומיות בבחריין ומצפים לארח את כולם באמפיתיאטרון אל דנה".

אודות אמפי תיאטרון אל דנה: אמפיתיאטרון אל דנה הוא יעד הבידור החי המרגש ביותר בבחריין. אל דנה חצוב מסלע ונחשב הישג הנדסי יוצא דופן שנבנה כ-50 רגל לתוך הקרקע של מדבר סחיר המרהיב. ממוקם סמוך למסלול הבינלאומי של בחריין, אמפיתיאטרון אל דנה מציע מגוון רחב של חללי אירועים פנימיים וחיצוניים היוצרים לאורחים ולאומנים כאחד רגעים קסומים וזיכרונות בלתי נשכחים.

להזמנת כרטיסים ניתן לבקר באתר הרשמי של אמפיתיאטרון אל דנה בכתובת https://www.aldana.com.bh/  או בטלפון 973-1745444+.

מופעי מוזיקה באמפיתיאטרון אל דנה. צילום Al Dana
Exit mobile version