Site icon IAS

ישראייר רשמה הפסד של כ-9 מיליון דולר ברבעון השלישי של השנה

מטוס ישראייר בנתב"ג. צילום עוזי בכר

חברת ישראייר מדווחת על הפסד נקי של כ- 9 מיליון דולר, ברבעון השלישי של השנה בהשוואה לרווח של כ- 11 מיליון דולר ברבעון המקביל של 2019 ולהפסד של כ- 3.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

הגידול בהפסד הרבעוני, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, נובע, כאמור מהפרשות חד פעמיות ומגידול של כ- 2 מליון דולר בהוצאות התפעול, שנבע מהגדלת מצבת כח האדם בשל הפסקת החלת ומהיערכות לעונת הקייץ, שירדה לטמיון, בשל אירועי גל התחלואה הרביעי.

בתשעת החודשים הראשונים של השנה, רשמה החברה הפסד של כ- 22 מיליון דולר, רובו מיוחס להוצאות פחת, מימון והפרשות חד פעמיות. בתשעת החודשים הראשונים של השנה צמצמה החברה בכ- 27 מיליון דולר את ההפסד התפעולי, ובכ- 31 מיליון דולר את ההפסד הנקי, בהשוואה לשנת 2020.

הכנסות החברה הסתכמו בכ -40 מליון דולר, ירידה חדה של כ- 80 מיליון דולר בהשוואה לתקופה המקבילה בשנת 2019. תרומת ה ebitda היתה קרובה לאפס.

מישראייר נמסר: ״ החברה ממשיכה במגמת השיפור והצמיחה במדדים התפעולים, וזאת על רקע העובדה, כי אימצה גישה שונה בהתמודדות עם משבר הקורונה, לפיה פעילות החברה לא פסקה מלכת, והיא ממוקדת בחזרה מהירה לנתוני התפעול של שנת 2019. גישה זאת, מאפשר לחברה להגדיל את כושר הייצור ולשוב לשגרת פעילות זהה לשנת 2019.

Exit mobile version