Site icon IAS

ישראייר משיקה את מחלקת הפרימיום במטוסי האיירבוס

מחלקת הפרימיום החדשה של ישראייר. צילום סיוון פרג'

חברת ישראייר השיקה את מחלקת הפרימיום במטוסי האיירבוס של החברה בקווים הבינלאומיים ובקו לאילת. המחלקה כוללת שתי שורות מרווחות ובהם שמונה מושבים והנוסעים יוכלו מעתה ליהנות מאווירה שקטה ואינטימית.  המושבים במחלקת הפרימיום מרווחים יותר (כ-58 ס"מ ) ומצוידים במשענת ראש, הטיית גב המושב (כ-17 ס"מ) המאפשר תמיכה לגב התחתון וכן תמיכה לרגליים. אזור מושבי הפרימיום מופרד באמצעות וילון משאר מחלקות המטוס.

המושבים בפרימיום זמינים באתר או באזור האישי MY ISRAIR – בעלות של 99$ בלבד לכיוון בטיסות בינלאומיות (שדרוג ההושבה למושבים אלו בשדה התעופה הינו במחיר של 129$ לכיוון) ועלות השדרוג בטיסות פנים ארציות לאילת הינו 49 ש"ח בלבד לכיוון מראש, או ( 59 ₪ לכיוון ברכישה בשדה התעופה).

הילה הרמולין רונן,  סמנכ"לית שיווק ומכירות של ישראייר : "אנו שוקדים כל העת על חידושים ושיפור חווית הטיסה עבור לקוחותינו באוויר ובקרקע.  אנו צופים כי המחלקה עם מושבי הפרימיום יהיו מצרך מבוקש בתקופה הקרובה בקרב הנוסעים, ביחוד ולאור שינוי הרגלי הצריכה החדשים בתיירות ובתעופה בעקבות מגפת הקורונה. בשלב ראשון נציע את השדרוגים לרוכשים מראש במחיר אטרקטיבי של 99$  בלבד לכיוון בטיסות בינ"ל ובמחיר של 49 ש"ח בלבד לכיוון בטיסות פנים ארציות."

Exit mobile version