Site icon IAS

ישראייר מעוניינת להעתיק את מערך מאמני הטיסה לאבו דאבי

אבו דאבי. צילום freepik

בעקבות ביקור של אורי סירקיס מנכ"ל ישראייר במתקני איתיחאד, מנהלת ישראייר  משא ומתן מתקדם עם בכירים בחברת התעופה באבו דאבי במטרה להעתיק את מערך מאמני הטיסה של טייסיה מאירופה לאבו דאבי.

ישראיר, מפעילה 4 מטוסי איירבוס 320, באמצעות 32 טייסים, מבצעת כיום כ-80 אימוני טיסה תקופתיים (סימולטורים) באמסטרדם.  היתרון המובהק של שימוש במתקני איתיחאד, לצד רמתו המקצועית הגבוהה של המתקן, הינו זמינותו וקרבתו לישראל.

ישראיר מתכננת לשווק חבילות נופש לאבו דאבי כבר בחורף 2021, ובכך תוכל החברה להקטין באופן משמעותי את הוצאותיה על טיסות, מלונות, וחבילות אימון לטייסיה. את המו"מ עם איתיחאד מנהל אלי אגמי , מנהל הפתוח התפעולי והחדשנות בישראייר.

לפני 48 שעות החלה ישראייר בשיווק חבילות נופש וטיסות לאמירויות לקראת טיסתה הראשונה המתוכננת ליום איחוד האמירויות ב- 2 לדצמבר 2020, מאז פתיחת הטיסות למכירה, נרשמו למעלה מ- 2,000 איש באתר החברה, המבקשים להיות בין ראשוני הנופשים באמירויות.

סמנכ"לי המסחר והשיווק של ישראיר, אבי מנדלבאום וגיל סתיו, השוהים כעת בדובאי, חתמו על סדרת הסכמי שיווק מלונות, שישולבו בחבילות הנופש ובטיולים המאורגנים של קבוצת ישראיר.

Exit mobile version