Site icon IAS

יריד התיירות ITB ברלין יתקיים במרץ הבא במתכונת חדשה

בניין יריד התיירות ITB ברלין . צילום Depositphotos

יריד התיירות ITB Berlin 2023 יתקיים לראשונה מאז התפרצות נגיף הקורונה בשנה הבאה במתכונת חדשה. לא עוד מיום רביעי ליום ראשון, אלא שלושה ימים רצופים, מיום שלישי ה-7 במרץ 2023 ועד יום חמישי ה-9 במרץ 2023. כמו בשנים עברו ועידת  ITB Berlin 2023 תתקיים בשידור חי במקביל ליריד, ויערכו מפגשים נבחרים בשידור חי ב- itb.com.

"על ידי מיצוב ITB Berlin באופן בלעדי כמוצר B2B אנו רוצים להפוך את הפורמט ליציב לעתיד ולשפר משמעותית את המותג כזרז עולמי של תעשיית התיירות", אמר דוד רוץ (David Ruetz), מנהל ITB Berlin. "במקביל אנו דואגים לתת לתדמית שלנו דחיפה הכרחית ולשפר את הקשרים הקיימים שלנו ואת היכולת למשוך לקוחות חדשים. בעבר ראינו שוב ושוב שרוב המציגים שלנו שמים דגש ברור על פנייה לקהל B2B. בעתיד, מהלך זה יאפשר להמשיך ולרכז את מאמציהם".

לדברי דוד רוץ, הקונספט החדש יאפשר ל-ITB ברלין לבחון דרכים לפיתוח נוסף של תערוכת הסחר וגם לכוון לקהלים עם הזדמנויות נוספות. לגבי מציגים, התערוכה מכריזה על חזרתו של אירוע פופולרי, כאשר ITB Berlin 2023 מתכננת שוב לכבד את נציגות המציגים המצטיינים בפרס ITB Exhibitor Award.

BOAT & FUN BERLIN הוא מקום המפגש החדש למוצרי צריכה

ל- Messe Berlin יש גם דברים חדשים לציבור הרחב ולחברות המעוניינות בעסקים B2C. פסטיבל הטיולים בברלין, עד כה אירוע שותפי הצרכנים של ITB, ייצג בעתיד את אלמנט ה-B2C של תערוכת השייט והפנאי BOAT & FUN BERLIN, שתתקיים בין ה-24 ל-27 בנובמבר 2022. The Berlin Travel Festival נערך בעבר בארנה ברלין, במקביל לסוף השבוע הפתוח של ITB ברלין לציבור. עם הקונספט החדש, Messe Berlin קבעה תאריכים לקהל הרחב, שיוכל להתמקד בפרק זמן בודד ולמצוא את כל מגוון שירותי הפנאי, כמו גם מוצרי הסירות, מחנאות ודייג כמעט תחת קורת גג אחת. למידע נוסף: https://www.boot-berlin.de/en/

פלטפורמה גדולה למדינה המארחת גאורגיה

גאורגיה, המדינה המארחת הרשמית, תמלא תפקיד חשוב ב-ITB Berlin 2023. בשנה שעברה, היא ריתקה את המבקרים כשותפה להרפתקאות ולקיימות של ITB Berlin, והציגה את האטרקציות התרבותיות שלה בתפקיד שותפה לכנסים ותרבות ב-2022. ביום שני, ה- 6 במרץ, ערב ITB Berlin 2023, גאורגיה תפתח את תערוכת הסחר בגאלה פתיחה חגיגית ב-CityCube ברלין, שתשודר בשידור חי. המדינה תזכה לייצוג מרשים ביריד.

מציגים יכולים להירשם בקרוב ל-ITB ברלין

החל מאמצע יוני המציגים יוכלו להירשם ל-ITB Berlin 2023. לא יאוחר מה-31 באוגוסט 2022 הם יכולים לקבל הצעה מקדימה להשכרת דוכן, החל מ-205 אירו למ"ר (במקום 209 אירו למ"ר ). ההצעה תקפה החל מההודעה הרשמית על ההרשמה לדוכנים (ההערכה היא באמצע יוני). המועד האחרון להרשמה הוא ה-30 בספטמבר 2022.

Exit mobile version