Site icon IAS

"יונייטד מתגברת את הקו לשיקגו ותפעיל 4 טיסות שבועיות"

דורין בורס סגנית נשיא בכירה עולמית ביונייטד איירליינס למכירות. צילום מערכת האתר

דורין בורס (Doreen Burse), סגנית נשיא בכירה עולמית ביונייטד איירליינס למכירות המבקרת בישראל מסרה הבוקר (ד') במפגש עיתונאים שהתקיים במשרדי החברה, כי בסוף חודש אוקטובר תגביר יונייטד איירליינס את מספר טיסותיה השבועיות לשיקגו. הקו החדש יחסית, נפתח במהלך מגפת הקורונה, הוא פועל כרגע בתדירות של שלוש טיסות שבועיות ועקב הביקוש תעלה התדירות לארבע טיסות שבועיות.

לפני שהצטרפה ליונייטד דורין עבדה 30 שנה בתעשיית האירוח, כאשר תפקידה האחרון היה כסגנית נשיא למכירות עולמיות בארה"ב וקנדה ברשת מלונות מריוט. דורין מתגוררת בשיקגו ולה ארבעה ילדים.

דורין אמרה והוסיפה כי נושא איכות הסביבה נמצא בראש סדר העדיפויות של יונייטד. החברה רוכשת דלק מטוסים בר קיימא יותר מכל חברת תעופה אחרת, ורק השבוע הודיעה החברה על רכישת 400 מוניות מעופפות וחדשניות בהשקעה של 15 מיליון דולר, שיש להם פוטנציאל לחולל מהפכה בחוויית הנוסעים בערים ברחבי העולם (לכתבה המלאה לחצו כאן).

בהתייחסה למוצרי החברה ולשירותים שהיא מפתחת אמרה דורין בורס כי במסגרת תוכנית יונייטד נקסט, לפיה יכנסו לשרות בתוך חמש שנים חמש מאות מטוסים חדשים, כל מטוס יהיה מצויד בספיד וי-פיי מהיר במיוחד וכן באפשרות חיבור בלוטוס, לחיבור נוח למכשירי הקצה של הנוסעים.

עוד היא אמרה כי הישראלים חזרו מהר מאוד לטוס בעולם יותר מאשר שווקים אחרים. הדבר ניכר במיוחד בטיסות משפחתיות, חופשה וטיולים וגם בטיסות עסקים והייטק.

במהלך הביקור מסרה מנכ"לית יונייטד איירליינס בישראל, יעל ברזילי, כי יונייטד מנהלת דיונים עם הרשויות בנתב"ג לפתיחת לאונג' ייעודי לנוסעי יונייטד איירליינס. עם תפוסה גבוהה במיוחד ו-27 טיסות שבועיות (ניו יורק, וושינגטון, סן פרנסיסקו ושיקגו) הדבר מתבקש במיוחד. במפגש נכח גם בוב שומכר, מנהל מכירות אזורי ביונייטד איירליינס.

בתמונה מימין בוב שומכר יעל ברזילי ודורין בורס במשרדי החברה בישראל צלמה נאוה טרסי
Exit mobile version