Site icon IAS

יונייטד איירלינס מחדשת טיסותיה לסן פרנסיסקו

יונייטד מחדשת טיסותיה לסן פרנסיסקו, צילום יח"צ

יונייטד איירליינס, הודיעה כי הקו התלת-שבועי הישיר בין תל אביב וסן פרנסיסקו יחודש ב-10 ביולי. זאת בנוסף לטיסה היומית בקו תל אביב -ניו יורק/ניוארק הפועלת  ללא כל הפסקה.

מנכ"ל יונייטד בישראל אבי פרידמן אמר: "אנו שמחים על הפעלתו מחדש של הקו לסן פרנסיסקו, המהווה בשורה רבת משמעות בעיקר לתעשיית ההיי-טק והקהילה העסקית. כתמיד, אנו גאים להציע שירות מעולה, ישיר ונוח לחוף המערבי של ארה"ב, תוך הקפדה על רמת הניקיון הגבוהה בענף התעופה, למען בטיחות לקוחותינו ועובדינו".

הטיסות מסן פרנסיסקו לתל אביב יצאו בימי ראשון, רביעי וששי בשעה 19:10 וינחתו  בישראל למחרת היום בשעה 18:55. הטיסות מתל אביב יצאו  בימי ראשון, שלישי וששי בשעה 00:55 וינחתו בסן פרנסיסקו באותו היום בשעה 6 בבוקר.

כל הטיסות יתבצעו במטוסי הדרימליינר החדשים של החברה מדגם 787-9 המבטיחים חווית טיסה מושלמת של נוחות  בשלוש מחלקות שרות : POLARIS BUSINESS CLASS, ECONOMY PLUS AND ECONOMY

תקציר המתייחס לסטנדרט הניקיון

בעת הזו, ממשיכה יונייטד במחויבותה להציב את הבריאות והבטיחות בחזית חוויית הלקוח, באמצעות תכניתUnited CleanPlus  שנועדה לספק  לנוסעים סטנדרט ניקיון מוביל בתעשיית התעופה. התכנית מופעלת בשיתוף עם קלורקס  יצרנית  מובילה של מוצרי חיטוי  ובליווי צמוד של המומחים הרפואיים בנושא מהמרכז הרפואי קליבלנד-קליניק.

בין היתר כוללת התכנית הפעלת נתזים אלקטרו-סטטיים לניקוי וחיטוי מיטבי של כל המשטחים ונקודות המגע במטוס. בשדות התעופה הוצבו קיוסקים ללא מגע לצורך ביצוע צ'ק-אין של כבודה, מחיצות הפרדה שקופות, כיסויי פנים חובה לצוות וללקוחות ומתן אפשרות לנוסעים לבחור בטיסה חליפית, כאשר הטיסות מלאות.

לקבלת מידע נוסף בנוגע לסטנדרט הניקיון בקרו ב- https://www.united.com/ual/en/us/fly/travel/united-cleanplus.html

 

Exit mobile version