Site icon IAS

יונייטד איירליינס: תוצאות כספיות לרבעון השני של 2022

יונייטד איירליינס : מטוס דרימליינר. צילום יח"צ

יונייטד איירליינס רשמה את ההכנסות הגבוהות ביותר בתולדותיה, ברבעון השני של 2022, וסיפקה את הרבעון הרווחי הראשון שלה מאז החלה מגפת הקורונה, למרות מחירי הדלק הגבוהים. תוצאות הרבעון השני בשילוב עם המשך ההתקדמות שהחברה רואה מאשרת את האמון של יונייטד בהשגת יעדי הרווח המתואמים ארוכי הטווח של כ-9% ב-2023 וכ-14% ב-2026, שהם חלק מאסטרטגיית United Next.

ההכנסות התפעוליות, ברבעון השני גדלו ב-6% לעומת הרבעון המקביל ב-2019 והחברה מצפה לראות שיפור רציף ברבעון השלישי של השנה. בנוסף, יונייטד איירליינס רשמה עלייה של 24% בנתוני ה-TRASM (Total Revenue Per Available Seat Mile) לעומת הרבעון המקביל ב-2019 וצופה שיפור של 24 עד 26 אחוזים ברבעון השלישי לעומת הרבעון השלישי של 2019.

ההכנסות ברבעון השני השתפרו בקצב מהיר ולמרות שהחברה צופה שהכלכלה תאט בטווח הקרוב-בינוני, ההתאוששות המתמשכת מהמגיפה מקזזת את התחזיות הכלכליות – מה שמוביל להאצת הכנסות ורווחים צפויים ברבעון השלישי. כתוצאה מכך, החברה ממשיכה לצפות להיות רווחית לשנת 2022 כולה. בנוסף, גם כאשר התעשייה התמודדה עם מספר אתגרים תפעוליים לאורך הרבעון, יונייטד הצליחה, למעט בניוארק, להציג תוצאות תפעוליות מקבילות ל- 2019.

"אני אסיר תודה לצוות יונייטד איירליינס שנלחם באתגרים מערכתיים חמורים שהשפיעו על כל התעופה העולמית כדי לשרת את הלקוחות שלנו", אמר מנכ"ל יונייטד איירליינס, סקוט קירבי (Scott Kirby). "זה נחמד לחזור לרווחיות – אבל אנחנו חייבים להתמודד עם שלושה סיכונים שעלולים לגדול במהלך 6-18 החודשים הבאים. אתגרים תפעוליים כלל-תעשייתיים המגבילים את קיבולת המערכת, שיא מחירי הדלק והאפשרות ההולכת וגוברת של מיתון עולמי הם כל אחד מהאתגרים האמיתיים שאנו כבר מטפלים בהם. האתגרים הבסיסיים הללו כבר הובילו לעלויות גבוהות יותר, למחירי דלק גבוהים, אך גם להכנסות גבוהות יותר, מה שאומר שאנו בטוחים כתמיד שנצליח לעמוד ביעד 9% המתואם שלנו לפני מס ב-2023".

Exit mobile version