Site icon IAS

יונייטד איירליינס נערכת להפעיל את מספר הטיסות הגדול מאז מרץ 2020

מטוס יונייטד איירליינס . צילום יח"צ

יונייטד איירליינס (United Airlines) הודיעה כי היא נערכת להפעיל את מספר הטיסות הפנימיות הגדול מאז פרוץ מגפת הקורונה כדי להעניק מענה לביקושי תקופת החגים, בדגש על הקווים בין המערב התיכון ליעדי הנופש כמו לאס וגאס, אורלנדו ו-70 טיסות יומיות ליעדי הסקי בארה"ב.

על פי נתוני החברה, חיפושי טיסות החגים באתר האינטרנט ובאפליקציה גדלו ב-16% לעומת 2019. יונייטד צופה שהימים העמוסים ביותר לחג ההודיה יהיו ב-24 בנובמבר וב-28 בנובמבר, בשעה שהימים העמוסים לחופשת החורף צפויים ב-23 בדצמבר וב-2 בינואר. יונייטד מתכננת להציע למעלה מ-3500 טיסות פנימיות יומיות בחודש דצמבר, המהוות כ-91% ממספר הטיסות הפנימיות שהופעלו בהשוואה ל-2019.

"אנו רואים עלייה בביקושים לחודש דצמבר, שבמרכזה שני הדברים שאנשים רוצים ביותר לחגים: שמש חמימה ושלג רענן", אמרה אנקית גופטה (Ankit Gupta), סגנית נשיא לתכנון ולוח זמני טיסות ביונייטד איירליינס. "אנו יודעים שמשפחות וחברים להוטים להתאחד בעונת החגים, ולכן אנו שמחים להוסיף טיסות חדשות שיעזרו להם להיפגש ולחגוג יחד".

בדצמבר תתחיל יונייטד בטיסות ישירות חדשות מקליבלנד ללאס וגאס ולפניקס, ומאינדיאנפוליס לאורלנדו. חברת התעופה גם תחדש שמונה טיסות ישירות פופולריות מערי המערב התיכון, כולל קווים לפורט לודרדייל, פורט מאיירס, אורלנדו וטמפה, ותציע את מספר הטיסות הגדול שחברת התעופה הפעילה מקליבלנד מאז 2014, כולל שירות ישיר לנסאו וקנקון. יונייטד תציע עד 195 טיסות יומיות ל -12 יעדים בפלורידה בחורף הקרוב, הכי הרבה טיסות בהיסטוריה של החברה. יונייטד גם מחדשת טיסות ישירות מקולומבוס, אינדיאנפוליס, מילווקי ופיטסבורג לפורט מאיירס-שהיו כמה מהטיסות הפופולריות ביותר של חברת התעופה בחורף שעבר.

לקוחות החברה ייהנו גם מטיסות ליותר יעדי סקי בהשוואה לכל חברת תעופה אחרת.  66 טיסות יומיות ליותר מתריסר יעדי סקי ברחבי ארה"ב, כולל שירות חדש החל מדצמבר הקרוב לאספן.

צוות יונייטד איירליינס עוטים מסכות. צילום יח"צ

מחויבים להבטיח טיסה בטוחה

יונייטד מחויבת להעמיד את הבריאות והבטיחות בחוד החנית של כל לקוח, במטרה לספק רמת היגיינה מובילה בתעשייה באמצעות תוכנית United CleanPlus℠ . יונייטד שיתפה פעולה עם Clorox וקליבלנד קליניק כדי להגדיר מחדש את נוהלי הניקיון והבטיחות הבריאותיים מהצ'ק אין ועד הנחיתה ויישמה אותם מתוך מחשבה על בטיחות הלקוחות והעובדים.

יונייטד נקסט (United Next)

יונייטד מתמקדת יותר מאי פעם במחויבות שלה כלפי לקוחות וצוות העובדים והשיקה תוכנית שאפתנית לשנות את חוויית הלקוח על ידי הוספה ושדרוג של מאות מטוסים וכן השקעה במקומות אחסון גדולים יותר בתא הנוסעים, תוכניות בידור בכל מושב וחיבור לאינטרנט אלחוטי המהיר בתעשיית התעופה.

בנוסף, יונייטד איירליינס הודיעה על מטרתה לגייס 25,000 עובדים עד שנת 2026 הכוללות טייסים, דיילים, טכנאים ועוד. כמו כן, יונייטד מחויבת להפוך ל-100% ירוקה עד שנת 2050.

Exit mobile version