Site icon IAS

יונייטד איירליינס השיקה בלונדון הית'רו, שירות צ'ק אין ללא מגע

עמדת צ'ק אין ללא מגע. צילום יונייטד

יונייטד איירליינס הציגה בחודש מאי האחרון את יונייטד קלין פלוס (United CleanPlus) תקן בריאות מוביל בתעשיית התעופה הכולל: צ'ק אין ותשלום עבור שירותים נוספים, מהבית דרך האפליקציה של חברת התעופה או הדפסת כרטיס העלייה למטוס בבית, עמדות צ'ק אין (קיוסק) בנמל התעופה המאפשרות ללקוחות להדפיס תגיות כבודה באמצעות קוד QR וללא מגע יד .

החל מחודש יוני עמדות הצ'ק אין (Touchless Check-In) החדשניות זמינות ב-219 נמלי תעופה ברחבי ארה"ב ולאחרונה גם בנמל התעופה לונדון הית'רו. משתמשי האפליקציה יקבלו הודעה בנמל התעופה כי ניתן להתחיל בהליך הצ'ק אין ושליחת הכבודה, גם היא ללא מגע. כל שנדרש הוא לגשת לעמדה ולפעול לפי ההוראות שעל המסך. במידה ומדובר בקבוצת מטיילים, תתבקשו לסרוק את כל כרטיסי העלייה למטוס. לאחר סיום ההדפסה צרפו את תגי הכבודה והציבו אותן בשליחת כבודה אוטומטית.

במקרים מסוימים לא ניתן לבצע צ'ק אין דרך האפליקציה ותצטרכו להשתמש בעמדות הצ'ק אין במגע או לגשת לדלפק הצ'ק אין המאויש על ידי צוות נמל התעופה תוך שמירת ריחוק חברתי של 2 מטר בין הנוסעים. במרבית נמלי התעופה הוצבו מחיצות הגנה שקופות בעמדות הצ'ק אין.

מחיצת הגנה יונייטד צילום יחצ

משם ממשיכים הנוסעים לשער העלייה למטוס עם שמירה על ריחוק חברתי באמצעות הפחתת קצב העלייה למטוס, ביצוע עצמי של סריקת כרטיס העלייה למטוס והצטיידות הצוותים במוצרי חיטוי זמינים כך שיוכלו לחטא אזורים בעלי פוטנציאל מגע גבוה.

במסגרת תקן יונייטד קלין פלוס ובשיתוף פעולה עם חברת קלורוקס והמומחים הרפואיים המובילים במדינה של קליבלנד קליניק מתבצע חיטוי משטחים בנמלי התעופה, ריסוס אלקטרוסטטי בכל טיסה (חיטוי יעיל של כל משטחי המטוס, כולל מושבים, שולחנות מגש, מסכים ועוד) מארז חטיפים “הכל כלול” שיחליף את שרות ההגשה בטיסות שמשך הטיסה הינו למעלה מ- 2:20 שעות בתוך ארה”ב. המארז יכלול מגבוני חיטוי אישיים, בקבוק מים אישי, וופלה ובייגלה. דרישה לעטות מסכה או כיסוי פנים מהצוות והנוסעים כדי להגן זה על זה.

במועדוני United Club: הצבת מחיצות הגנה שקופות בדלפקי הכניסה ושרות הלקוחות, מיגון אישי לצוות, הגברת תדירות הניקוי והחיטוי של משטחים בעלי פוטנציאל מגע גבוה והסרת הישיבה באזור הבר בכדי לשמור על ריחוק חברתי. באזור הבר יוצבו מזון ומשקאות שנארזו מראש בלבד.

דיילי יונייטד עוטים מסכות. צילום יח"צ

 

Exit mobile version