Site icon IAS

יונייטד איירליינס, הראשונה לאפשר תשלומים באמצעות פייפאל

מטוס יונייטד איירליינס. צילום יח"צ

חברת התעופה יונייטד איירליינס וחברת פייפאל (PayPal) הולדינגס, תאגיד המאפשר העברת כספים וביצוע תשלומים באמצעות אפליקציה, הודיעו אתמול (ד') על דרך חדשה לביצוע רכישות ללא מגע יד, גם באזורים ללא אינטרנט אלחוטי (Wi-Fi). יונייטד איירליינס תהיה חברת התעופה הראשונה המאפשרת לבצע רכישות באמצעות PayPal.

החל מהחודש הבא, לקוחות יונייטד איירליינס בטיסות נבחרות משיקגו יוכלו פשוט להציג לדייל/ת את קוד ה- QR של PayPal באפליקציית PayPal ולהשתמש בה לרכישת חטיפים, שתייה ומוצרים נוספים במהלך הטיסה. השירות יורחב לכל הטיסות עד סוף השנה.

" דרך נוספת לשפר את חווית הטיסה בחברת יונייטד איירליינס", אמר טובי אנקוויסט (Toby Enqvist), מנהל שירות לקוחות ראשי ביונייטד איירליינס. "PayPal היא שותפה נהדרת והטכנולוגיה הזו מאפשרת ללקוחותינו דרך קלה נוספת לבצע רכישות, גם ללא אינטרנט אלחוטי. אנו מצפים להציג אפשרויות חדשות וחדשניות יותר עבור לקוחותינו בעתיד באמצעות שיתוף הפעולה עם PayPal".

כיצד זה עובד?

אם עדיין לא ביצעתם זאת, הורידו את אפליקציית PayPal והגדירו את אמצעי התשלום המועדף באמצעות קוד QR לפני העלייה למטוס. לחצו על כפתור 'Pay with QR codes' ואז על כפתור 'In-flight Purchase'. הציגו את קוד ה- QR לדייל/ת לסריקה וקבלו אישור בדוא"ל עם הנחיתה.

"אנו שמחים להיות שותפים עם יונייטד איירליינס כדי להציג את הפונקציונליות החדשה של קוד ה- QR הלא מקוון שלנו, ולהוסיף דרכים נוספות ללקוחות לרכוש עם PayPal במקומות נוספים, במיוחד באזורים לא מקוונים או קישוריות נמוכה", אמר פרנק קלר (Frank Keller), סגן נשיא בכיר בפתרונות פלח ארגוני ומסחר דיגיטלי ב- PayPal. "הכנסת קודי PayPal QR inflight מחזקת את המחויבות שלנו להציע ללקוחות בחירה נוספת ומספקת רמה חדשה של נוחות ללא מגע יד לצרכנים בעת רכישת מוצרים במהלך הטיסה באמצעות אפליקציית PayPal שהם מכירים ובוטחים בה."

תפריט הקנייה החדש של יונייטד איירליינס

לקוחות חברת יונייטד איירליינס יכולים לשלם באמצעות קודי QR של PayPal כדי ליהנות מאחת ההצעות החדשות של אוכל ומשקאות שהשיקה החברה השנה. ביוני חשפה יונייטד את תפריט הרכישה החדש שלה: לחצו כאן .

למידע על אפשרויות רכישת מזון ומשקאות, טכנולוגיית התשלומים ללא מגע יד של יונייטד ושאלות נפוצות נפוצות, לחצו כאן.

תשלום באמצעות פייפאל בטיסות יונייטד איירליינס. צילום יונייטד
Exit mobile version