Site icon IAS

יונייטד איירליינס הודיעה על הזמנת 200 מטוסי 787 דרימליינר

יונייטד איירליינס : מטוס דרימליינר. צילום יח"צ

חברת התעופה יונייטד איירליינס ויצרנית המטוסים בואינג עושות היסטוריה. יונייטד ביצעה את ההזמנה הגדולה ביותר בהיסטוריה של בואינג למטוסים רחבי גוף, 100 מטוסי בואינג 787 דרימליינר עם אופציה ל-100 מטוסים נוספים.

יונייטד מצפה לקבל את אספקת המטוסים רחבי הגוף בין השנים 2024-2032 ויכולה לבחור בין דגמי 787-8, 787-9 או 10 -787, מה שמספק גמישות לתמיכה במגוון רחב של מסלולים. בנוסף, יונייטד מימשה אופציה לרכישת 44 מטוסי בואינג  737 MAX לאספקה בין 2026 -2024 בהתאם לתוכנית United Next 2026 – והזמינה 56 מטוסי MAX נוספים לאספקה בין 2028 ל-2027.

חברת התעופה מצפה כעת לקבל כ-700 מטוסים חדשים צרי ורחבי גוף עד סוף 2032, כולל ממוצע של יותר משניים בכל שבוע ב-2023 ויותר משלושה בכל שבוע ב-2024.

בנוסף, יונייטד ממשיכה במאמץ חסר תקדים לשדרג את פנים הצי הקיים שלה ויותר מ-90% מהמטוסים רחבי הגוף של החברה כוללים כעת את מושב מחלקת העסקים United Polaris®, כמו גם מושבי United Premium Plus® – שדרוגים עבור המטוסים הנותרים יושלמו עד קיץ 2023.  על פי התוכנית של החברה, היא תוציא בהדרגה משירות את כל המטוסים מדגם בואינג 767 במטרה לסיים את התהליך עד שנת 2030.

"יונייטד יצאה מהמגיפה כחברת התעופה הגלובלית המובילה בעולם וספקית הדגל של ארצות הברית", אמר מנכ"ל יונייטד, סקוט קירבי (Scott Kirby). "ההזמנה הזו מחזקת אותנו עוד יותר ויוצרת הזדמנויות חדשות עבור הלקוחות, העובדים ובעלי המניות שלנו על ידי האצת התוכנית לחבר יותר אנשים למקומות נוספים ברחבי העולם ולספק את החוויה הטובה ביותר בשמיים".

"עם ההשקעה הזו בצי העתידי שלה, ה-737 MAX וה-787 יעזרו ליונייטד להאיץ את המודרניזציה של הצי ואת אסטרטגיית הצמיחה הגלובלית שלה", אמר סטן דיל (Stan Deal), נשיא ומנכ"ל מטוסי בואינג מסחריים. "צוות בואינג מתכבד באמון של יונייטד במשפחת המטוסים שלנו כדי לחבר אנשים ולהוביל מטענים מסביב לעולם במשך עשרות שנים".

Exit mobile version