Site icon IAS

יונייטד איירליינס: בשורה משמחת לרגל יום המשפחה

משפחה מאושרת בדרך למטוס. צילום freepik

מספר ימים לאחר שהבית הלבן הודיע כי הוא עומד לפעול נגד חברות התעופה, המחייבות בתשלום נוסף, משפחות עם ילדים לשבת יחד, יונייטד איירליינס (United Airlines) הודיעה על שינוי במדיניות שלה. החל ממרץ 2023, נוסעים מתחת לגיל 12 יוכלו לשבת ליד מלווה מבוגר במטוסי חברת התעופה, ללא תוספת מחיר. שינוי זה התאפשר לאחר שיונייטד הטמיעה שינויים בכללים העסקיים המסדירים את תוכנת ההזמנות שלה. מדובר במפת מושבים שמוצאת באופן דינמי מושבים סמוכים זמינים. מנוע המושבים המקוון סוקר תחילה את כל מושבי האקונומי הזמינים בחינם ולאחר מכן פותח שדרוגים חינם למושבים מועדפים זמינים, במידת הצורך.

בעת ביצוע ההזמנה, למשפחות עם ילד מתחת לגיל 12 יוצעו מבחר של מושבים צמודים, גם כאשר טסים בדרגות התעריפים הבסיסיות ביותר (Basic Economy tickets), שעד כה לא היו להן אפשרויות בחירת מושבים. אם מכל סיבה שהיא, לא תהיה זמינות, תוצע למשפחות אפשרות לעבור ללא תשלום לטיסה אחרת לאותו היעד, ואם יש הבדל במחיר בין השתיים, לא יחויבו על כך.

ביונייטד יאפשרו למשפחות לשבת יחד, ללא תשלום נוסף. freepik

"אנו מתמקדים במתן חוויה נהדרת לנוסעים הצעירים שלנו ולהוריהם ויודעים שלעתים קרובות זה מתחיל במושב הנכון ", אמרה לינדה ג'וג'ו (Linda Jojo), מנהלת הלקוחות הראשית של יונייטד.

מושבי United Polaris®, United First Class® ו- Economy Plus® נשארים מוצרים נפרדים ואינם נכללים בשינוי מדיניות הישיבה המשפחתית הזו.

דמי הקצאת מושבים למשפחות הם אחד מהסעיפים הממוקדים בחקיקה הקרובה שדוחף ממשל ביידן. החוק נועד לחסוך לצרכנים האמריקנים כ-9 מיליארד דולר על ידי איסור שיטות תמחור מסוימות בתחומים כמו כרטיסי אשראי, כרטיסי טיסה ועוד.

למרות שחברות תעופה רבות מתיימרות לשאוף להושיב משפחות יחד במידת האפשר, ברוב המקרים אין ערובה לכך, אלא אם כן משלמים תוספת עבור הקצאת מושבים, שעבור משפחה של מספר נפשות יכולה להגדיל את העלויות הכוללות באופן משמעותי. משרד התחבורה האמריקני (DOT) כבר פרסם הודעה ביולי 2022, הקורא לחברות התעופה לעשות יותר כדי להבטיח שמשפחות יוכלו לטוס יחד ללא חיובים נוספים.

מטוס יונייטד איירליינס . צילום יח"צ
Exit mobile version