Site icon IAS

טרמינל 3 בנמל התעופה הבינלאומי של דובאי פותח שערים חכמים

שערים חכמים בנמל התעופה הבינלאומי של דובאי . צילום אתר נמל התעופה

נוסעים היוצאים מטרמינל 3 בנמל התעופה הבינלאומי של דובאי יפגשו כעת שערים חכמים (Smart Gates) בהם יוכלו לסרוק את דרכוניהם כחלק מאמצעי הבטיחות של איחוד האמירויות הערביות במאבק בנגיף COVID-19.

הפעלת שירות השער החכם מסייעת להקל על הליכי הנסיעה כשהטכנולוגיה נחשבת לדרך הבטוחה ביותר לנסוע דרך נמל התעופה בעידן נגיף הקורונה. טיסות היוצאות מטרמינל 3 של נמל התעופה הבינלאומי של דובאי מופעלות על ידי אמירייטס, אשר בהדרגה מחדשת את השירותים ברחבי הרשת העולמית שלה.

המערכת החדשה, ששולבה היא הראשונה מסוגה באזור, ומשפרת את האבטחה וגם את הנוחות הן לאזרחי איחוד האמירויות והן לתושבים בשדה התעופה הבינלאומי העמוס ביותר בעולם. יתרה מכך, השימוש בו הוא לגמרי בחינם ואין צורך בהרשמה למחזיקי תעודת זהות .

משירות בקרת הדרכון המהיר החדש יכולים ליהנות כל מחזיקי תעודת הזהות של איחוד האמירויות מגיל 18 ומעלה. משפחות הנוסעות עם ילדים מתחת לגיל 18 צריכות להגיע לדלפק המאויש שליד השערים החכמים, כדי להשלים את תהליך הנסיעה.

אף על שאינם מיועדים לבעלי דרכונים זרים, הם מהווים נקודת מחשבה נוספת לייעל את הליכי המעבר בנמל התעופה כאשר טכנולוגיה מתקדמת תופסת מקום מרכזי בניהול נמלי תעופה במיוחד בתקופה זו של משבר הקורונה. בנוסף, הדבר יעזור להפחית את התורים לתיירים היוצאים מהמדינה.

Exit mobile version