Site icon IAS

טרמינל 1 בנמל התעופה של מינכן יפתח מחדש

טרמינל 1 בנמל התעופה של מינכן יפתח מחדש. צילום Depositphotos

בתשעת החודשים האחרונים נרשם גידול במספר הנוסעים בנמל התעופה של מינכן שהגיע לשיאו ביום ראשון האחרון עם הפעלת כ-400 טיסות ו-36,000 נוסעים. נתונים שהביאו את הנהלת נמל התעופה להודיע על כוונתה לפתוח מחדש את טרמינל 1.

כל חברות התעופה שהועברו זמנית לטרמינל 2 יחזרו לפעול בטרמינל 1 למעט חברת Eurowings, לעת עתה. חברת הבת בקבוצת לופטהנזה תשיק בקיץ הקרוב מספר קווי תעופה ארוכי טווח ממינכן כמו : פונטאה קאנה, קנקון ולאס וגאס.

בעקבות ההקלות בהנחיות, אט אט גם נפתחות יותר מסעדות וחנויות בטרמינל 1. עטיית מסיכות היא עדיין חובה כאשר הנוסעים נמצאים בתוך נמל התעופה . גם טרמינל 2 בנמל התעופה של פרנקפורט חזר לפעילות בתחילת יוני, לראשונה זה למעלה משנה.

בתגובה אמר ג'וסט למרס, מנכ"ל נמל התעופה של מינכן: "כעת אנו רואים בבירור שוב יותר פעילות בנמל התעופה והביקוש הגובר הזה לא מגיע רק מטיילי פנאי. מדובר גם במפגשים משפחתיים, חילופי תרבות וכלכלה, מפגשים בין ספורטאים ומדענים, או אפילו הכשרה מקצועית והתמחות, שבהם צעירים יכולים לצבור את הניסיון הבינלאומי הראשון שלהם. כאן מתברר עד כמה תנועה אווירית עולמית מכריעה מכיוון שהיא מספקת מגוון רחב של צרכי ניידות."

Exit mobile version