Site icon IAS

טרי מהתנור: המסעדות שזכו בכוכבי מישלן בדובאי בפעם הראשונה

Torno Subito הנמצאת במלון “דאבליו” המרשים. צילום יח"צ

בהתרגשות רבה, אתמול (21 ביוני 2022), נחשף המדריך הראשון של מישלן בדובאי, עם מבחר כולל של 69 מסעדות, המכסות 21 סוגי מאכלים. 9 מסעדות קיבלו כוכב מישלן אחד, 2 מסעדות נוספות קיבלו 2 כוכבים ו-14 מסעדות נוספות זכו בתואר ״גורמה״.

דובאי היום התווספה ל-35 יעדים קולינריים ברחבי צפון אמריקה, דרום אמריקה, אסיה פסיפיק ואירופה, ביתם של אלפי מסעדות המגישות מגוון של מאכלים מאוכל משובח ועד לאוכל רחוב, ובראשם שפים בינלאומיים ומוכשרים. דובאי הותירה חותם של יעד קולינרי משגשג בזכות מדריך המישלן, שמספק נקודת מבט רעננה ותובנות חדשות לגבי הגיוון, היצירתיות והטבע הרב-תרבותי של ההיצע הקולינרי של דובאי – כזה ששואב מהמטבח האמירי המסורתי, כמו גם מהמטבחים של יותר מ-200 לאומים אחרים החיים בעיר.

"מבחר המסעדות הראשון בדובאי מסמן רגע היסטורי עבור מדריך MICHELIN והמזרח התיכון", אומרת גונדל פולנק, המנהלת הבינלאומית של מדריך מישלן. כיום, דובאי נחשבת כיעד גסטרונומי מעורר השראה ואין לנו ספק שמכל רחבי העולם יתפתו לנסות מהאנרגיה הייחודית שלה".

בנוסף, דובאי נבחרה לאחרונה למקום הראשון ברשימה העולמית של פרסי מטיילים של Tripadvisor עבור היעד העולמי הטוב ביותר, וכבר היא בראש מעייני המטיילים העולמיים. עם השאיפה להפוך לעיר המתויירת ביותר בעולם, השקת MICHELIN Guide Dubai תשנה את היעד ותציב את דובאי על המפה עבור חובבי אוכל וגסטרונומיה ברחבי העולם.

במסגרת מדריך המישלן, שתי מסעדות זכו בשני כוכבים:

 Il Ristorante של השף ניקו רומיטו, המציעה אוכל איטלקי מדויק, ומסעדת STAY של השף יאניק אלאנו, המציעה תפריט בגישת "Less is more", עם מנות מתוחכמות ומדויקות על בסיס בישול צרפתי.

9 מסעדות זכו בכוכב מישלן אחד:

,11 Woodfire Armani Ristorante, Al Muntaha , Hakkasan שנמצאת בריזורט "אטלנטיס דה פאלם", Höseki הנמצאת במלון "בולגרי", Ossiano הנמצאת גם היא בריזורט היוקרתי "אטלנטיס דה פאלם", Tasca במלון "מנדרין אורינטל", Torno Subito הנמצאת במלון "דאבליו" המרשים ומסעדת Trèsind Studio.

מנה ממסעדת Hakkasan הנמצאת במלון אטלנטיס. צילום יח"צ

14 מסעדות בדובאי זכו בתואר "גורמה" Bid Gourmand:

מהדורת 2022 של מדריך מישלן בדובאי, מציגה זרקור גם על 14 מסעדות "Bib Gourmand", המציעות חווית גורמה, במחיר סביר לחלוטין וממוצע של 250 AED לארוחה בת 3 מנות:

Al Khayma, Bait Maryam, Brasserie Boulud, Fi’Lia, Folly, Goldfish, Ibn Albahr, Indya by Vineet, Kinoya, Ninive, Orfali Bros, REIF Japanese Kushiyaki, Shabestan, Teible

ולקינוח, במסגרת מדריך המישלן של דובאי, נבחרה גם מסעדה אחת שקיבלה כוכב מישלן ירוק:

הכירו את מסעדת Lowe, הידועה בזכות מאמציה הרבים והמחויבות המדהימה שלה לקיימות. זוהי המסעדה הראשונה והיחידה בדובאי, בבעלות הצמד הקולינרי קייט כריסטו וג'סי בלייק, שקיבלה את הכוכב הירוק הנחשק. כחלק מהמאמצים של המסעדה לאפס בזבוז מזון, היא מציעה שמונה עד עשר מנות של מוצרי פסולת, שנחסכו במהלך החודשים הקודמים.

Exit mobile version