Site icon IAS

טריפאדוויזר: דובאי, היעד התיירותי המועדף בעולם לשנת 2023

העיר דובאי מלאת החיים ומסבירת פנים לתיירים. צילום לשכת התיירות של דובאי

טריפאדוויזר יTripAdvisorⓇ פורטל המידע וביקורת אודות יעדים ועסקים ברחבי העולם הכריז על דובאי כיעד התיירותי המועדף בעולם בטקס Travelers' ChoiceⓇ Best of Best Destination Awards לשנת 2023. זו השנה השנייה ברציפות שהיא זוכה, ובכך מחזקת את מעמדה התיירותי. ההכרה תומכת במטרה של האג'נדה הכלכלית של דובאי D33 שהושקה לאחרונה כתכנית לגיבוש מעמדה של דובאי כאחד משלושת היעדים המובילים בעולם לתיירות ועסקים.

הוד מעלתו שיח' חמדאן בן מוחמד בן ראשיד אל מקטום, יורש העצר של דובאי ויו"ר המועצה המבצעת של דובאי הגיב: "הדירוג הגבוה של מטיילים ברחבי העולם, משקף את החזון של ההנהגה להפוך את דובאי ליעד המוביל בעולם לתיירות ועסקים. כפי שמגולם באג'נדה הכלכלית של דובאי D33, שמטרתה לגבש את מעמדה של דובאי כאחת משלוש הערים המובילות בעולם לתיירות ועסקים מסמלת את נחישותה של ההנהגה לסמן את דובאי כמובילה לא רק כיעד לפנאי, אלא גם כמרכז חברתי, מסחרי ובעל השקעות. אטרקציות התיירות והאירוח המגוונות של דובאי, בשילוב הופעתה כמקום מוביל לאירועים עולמיים ואבן שואבת לכישרון ויזמות ימשיכו לחזק את מעמדה כמועדף בקרב מטיילים עולמיים במהלך העשור הבא."

פרס TripAdvisor הוא התוספת האחרונה לסדרה של שבחים בינלאומיים שהוענקו לדובאי, המדגיש את מעמדה של העיר כיעד רב-גוני. עם יותר מ-13,000 מסעדות ובתי קפה הפזורים ברחבי העיר, המציעים מאכלים מגוונים, דובאי המשיכה לזכות בהכרה בינלאומית כמרכז גסטרונומיה עולמי, כולל השקת מדריך MICHELIN דובאי והגעתו של מדריך ביקורת מסעדות משובחות Gault&Millau בשנת 2022. כמה מהמסעדות, השפים וחוויות הגורמה של דובאי זכו להכרה גם במהדורת הפתיחה של פרסי 50 המסעדות הטובות ביותר של המזרח התיכון וצפון אפריקה לשנת 2022.

דובאי, אחד היעדים הפופולאריים בקרב הנוסעים הישראלים. צילום Depositphotos

הוד מעלתו עיסאם קזים, מנכ"ל, תאגיד דובאי לשיווק תיירות ומסחר, אמר: "בהשראת המנהיגות בעלת החזון שלנו, דובאי ממשיכה לנקוט בצעדים משמעותיים כדי להבטיח שהיא תישאר בחזית התיירות העולמית והפרס הזה רק מבקש להניע אותנו לעבוד קשה יותר כדי להישאר בחזית בשנים הקרובות. כעיר שנמצאת תמיד בתנועה, הקסם של דובאי הוא היכולת הייחודית שלה להפתיע ולשמח מבקרים חדשים וחוזרים גם יחד עם ההיצע המגוון ההולך וגדל תוך שמירה על האותנטיות והמסורות שלה. העברנו בהצלחה את המסרים הללו לעולם על ידי הבאת היעד לחיים באמצעות סדרה של קמפיינים גלובליים בתמיכה של למעלה מ-3,000 שותפים ברחבי העולם, ומספקים לקהל הבינלאומי תובנה מרגשת לגבי ציוני הדרך האייקוניים ביותר של העיר, כגון מוזיאון העתיד ואטרקציות נוספות ייחודיות. המיקוד שלנו לשנת 2023 ואילך יהיה להניע ולתמוך בצמיחה באמצעות פסיפס חוויות זה, על פני כל עמודי התווך התיירותיים שלנו מבידור לקניות וחוויות תרבותיות ועד קולינריות".

*זוכי TripAdvisor Travellers' Choice Award נבחרים באופן ייחודי על ידי מיליוני מטיילים מרחבי העולם, המספקים חוות דעת או דעות אמיתיות וחסרות פניות שלהם על יעדים, פעילויות וחוויות. האיכות והכמות של ביקורות ודירוג יעד עצמאיים של מטיילים כיסו תקופה של 12 חודשים מה-1 בנובמבר 2021 עד ה-31 באוקטובר 2022.

Exit mobile version