Site icon IAS

טרה-נובה מונתה כנציגת השיווק, יח"צ והמסחר בישראל של אבו דאבי

מסגד שייח' זאיד באבו דאבי, בירת איחוד האמירויות. צילום freepik

המשרד לתרבות ותיירות של אבו דאבי (DCT Abu Dhabi), מינה באחרונה את חברת טרה-נובה כנציגת השיווק, יחסי הציבור והמסחר בישראל. מטרת המינוי היא ליצור מודעות בקרב הישראלים לאבו דאבי, ולמצב אותה כיעד תיירותי מגוון ואטרקטיבי בכל עונות השנה, המתאים למשפחות וזוגות בכל הגילאים. במסגרת כך, אמונה הנציגות על קידום שיתוף פעולה עם ענף התיירות הישראלי ועל ארגון ועידות ואירועי תמריצים באבו דאבי.

אבו דאבי, בירת איחוד האמירויות, היא מרכז תרבות משגשג ובית למגוון אטרקציות, אתרי נופש יוקרתיים ומרכזי ועידות משוכללים. היעד מתמחה בשילוב של ניגודים, כגון מסורת ומורשת עם חדשנות טכנולוגית עתידנית; סובלנות בין-דתית ומנהיגות תרבותית עכשווית; קבלת פנים חמה ואותנטית עם חיי לילה תוססים, מוסדות תרבות בינלאומיים עם אירועי אומנות ומוזיקה מקומיים.

אטרקציות באבו דאבי

אחת מהאטרקציות הייחודיות של אבו דאבי היא מרכז הפנאי הפופולרי  Yas Island. בסמוך למרינת Yas המרשימה ולמלונות היוקרתיים, ישנו מתחם מקורה, המכיל מגוון אטרקציות כמו רכבת ההרים המהירה בעולם, מתקנים של Ferrari World Abu Dhabi, פארק מים ענקי, Yas Waterland Abu Dhabi, חווייתWarner Bros World Abu Dhabi המדהימה, מסלול מירוצים Formula 1 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix, ה-Etihad Arena המארחת הופעות בינלאומיות ומופעי ענק, קניון ה-Yas הענק, וחיי הלילה הזוהרים באזור ה-Yas Bay.

כ-20 קילומטרים משם נמצא  Saadiyat Island המתמקד באומנות בינלאומית ושואף להיות מרכז האומנות הגדול בעולם. מוזיאוןLouvre Abu Dhabi מושך מיליוני תיירים מכל רחבי העולם הודות לעבודות של גדולי האמנות, כמו גם הארכיטקטורה המדהימה של המבנה. מוזיאון מפורסם נוסף, שנבנה בימים אלו וייפתח בקרוב, הוא ה-Guggenheim Abu Dhabi. בית ה-Abrahamic Family שמטרתו לקדם סובלנות ודו קיום. המתחם יכלול מסגד, כנסייה ובית כנסת (ע"ש הרמב“ם), זהים בגודלם. כמו כן, אבו דאבי מזמינה תיירים מכל רחבי העולם להתרשם מה-Sheikh Zayed Mosque, אחד האתרים המתויירים ביותר בעיר.

אבו דאבי מציעה למבקרים הרבה יותר מחוויה אורבנית. הרבה ישראלים יופתעו מכך שאבו דאבי תופסת למעשה 80% משטחה של המדינה כולה – איחוד האמירויות הערביות. לצד חופים מדהימים, אטרקציות מדבר חווייתיות והרים, האמירות כוללת גם 200 איים, חלקם עם שמורות טבע ואתרי נופש מפנקים.

חוף הים המרהיב של האי YAS. צילום Depositphotos

אפשרויות צמיחה משמעותיות בשוק הישראלי

משרד התרבות והתיירות של אבו דאבי מזהה בתקופה זו אפשרויות צמיחה משמעותיות בשוק הישראלי. המטרה היא להפוך את ישראל לאחד השווקים הגדולים בתיירות לאבו דאבי. הבחירה בחברת טרה-נובה באה לאחר בחינה מעמיקה שארכה חודשים רבים, במהלכה התמיינו והתראיינו ארבעת המנהלים המומחים, שינהלו את התיק ושבאחריותם להביא את דבר אבו דאבי לקהל הישראלי. על הצוות ינצח דב קלמן, מייסד טרה-נובה, ומי שאמון על ניהול התיק. לצוות המנהלים מצטרפים דוד דיין, לשעבר המנהל המסחרי של "קווי חופשה", ודורית זומר, מומחית בענף הכנסים. 

דב קלמן: "״המינוי המרגש פותח שער למערכת קשרים עם אחד היעדים החשובים במזרח התיכון. ההחלטה הנועזת של אבו דאבי על נירמול היחסים עם מדינת ישראל, יצרה שינוי אדיר במפת התיירות של ישראל, וקידמה את קירוב הלבבות המבורך בין צאצאי אברהם. אין לי ספק כשהקהל הישראלי יגלה את האטרקטיביות של היעד, ושנראה זרם אדיר של תיירים ישראליים למקום. לכל אחד אבו דאבי משלו: משפחות, זוגות בכל הגילאים, אנשי עסקים, אוהבי אומנות ומוזיקה, פריקים של פעילות ספורטיבית, בליינים ואוהבי שופינג ו-wellness. מבחר הטיסות הישירות והקצרות היומיות המופעלות ע"י Etihad Airways ו-Wizz Air Abu Dhabi יאפשר הגעה מהירה ונוחה ליעד. אנחנו נרגשים וגאים שמשרד התיירות של האמירות בחר בנו כדי לעמוד במשימה המרתקת הזאת. צוות המנהלים המנוסים כבר ניגש למלא את המשימה".

עבדאללה יוסף, מנהל שיווק ומסחר של DCT אבו דאבי: "אבו דאבי היא בית לעושר של חוויות מרגשות ומעוררות השראה, כולל הפארקים המרתקים שלנו, המדבריות הנהדרות, האיים הטרופים המרגיעים והאטרקציות התרבותיות העשירות. אנחנו מצפים לעבודה המשותפת עם טרה-נובה, כך שיותר מבקרים ישראלים יוכלו לגלות את אבו דאבי בקצב שלהם.“

אודות DCT אבו דאבי: המחלקה לתרבות ותיירות אבו דאבי פועלת למען צמיחה בת-קיימא של התרבות, התיירות והזירה העסקית היצירתית. המחלקה פועלת להשגת השאיפות הגלובליות הנרחבות של אבו דאבי, מייצרת פתרונות חדשניים, ומשתמשת בכלים הטובים ביותר, כדי לייצר חוויית תיירות ותרבות מתקדמת, תוך איזון עם המורשת והשאיפה למצויינות של האמירתים. אנחנו עובדים על מנת להעצים ולמצב את אבו דאבי כיעד אותנטי, חדשני ובעל חוויות בלתי ניתנות להשוואה. אבו דאבי מאופיינת על ידי הכנסת האורחים החמה, היזמות החדשנית והחשיבה היצירתית.

טרה-נובה: מתמחה בשיווק ויח"צ של יעדים ומותגי תיירות עבור השוק הישראלי. החברה התחילה את צעדיה בשנת 2001 עם ייצוג משרד התיירות התאילנדי. לצד תאילנד, החברה מייצגת ומפעילה פרויקטים עבור לקוחותיה ביפן, בהונגריה, בפולין, באוסטריה, במאוריציוס באיי-סיישל ובבוואריה.

Exit mobile version