Site icon IAS

טיסת הבכורה של TUS Airways לקטאר יצאה לדרך

טיסת הבכורה של TUS Airways לקטאר. צילום יח"צ

TUS Airways חברת התעופה הגדולה והמובילה בקפריסין עשתה היסטוריה  – החברה החלה להפעיל היום (א') טיסה ישירה ראשונה אי פעם מנתב"ג לדוחא בירת קטאר, זאת לאחר שהתקבלו כל האישורים הנדרשים מרשויות התעופה בקטאר ובישראל.

TUS תפעיל טיסות לקטאר מהיום עד ה-15 לדצמבר כאשר הטיסות תצאנה מתל אביב בשעה 10:55 בבוקר ותנחתנה בנמל התעופה בדוחא בשעה 15:05 אחרי הצהריים לאחר כ-3 שעות טיסה, הטיסות לקטאר לא יעברו בנתיב מעל איראן אלא מעל ערב הסעודית.

TUS תפעיל 6 סבבים הלוך ושוב (12 טיסות) שתבוצענה במטוסי Airbus A320 עם 180 מקומות, הטיסה היום יצאה מלאה וגם הטיסות הקרובות כבר מלאות, החברה הגישה בקשה לרשויות להוסיף עוד 3 סבבי טיסה לאור הביקוש הגבוה.  חברת טיק טיק מישראל הינה המשווקת הבלעדית של הטיסות לקטאר.

מנכ"ל TUS אחמד עלי:  "TUS Airways גאה להפעיל את הטיסות הישירות בין תל אביב לדוחא וזאת על מנת לאפשר לאלפי חובבי כדורגל וספורט להשתתף במונדיאל המרהיב ובמקביל גם לעשות היסטוריה על ידי הפעלת הטיסות המסחריות הראשונות בין ישראל לקטאר. יחד עם השותפים והממשלות, עבדנו במשך חודשים רבים כדי להשיג את כל האישורים הנדרשים להפעלת הטיסות הללו. TUS Airways מתכבדת לתרום לחיבור הקהילה העולמית בעזרת אירוע ייחודי וספורטיבי זה ולתמוך בטיפוח קשרים טובים והדוקים באזור."

TUS Airways חוגגת את טיסת הבכורה לקטאר. צילום יח"צ

חברת התעופה Airways TUS מפעילה גם בתקופת החורף את כמות הטיסות הגדולה ביותר בקו מתל אביב ללרנקה ובנוסף מפעילה טיסות שבועיות בין תל אביב לפאפוס ובין תל אביב לדיסלדורף בגרמניה. מאמצע דצמבר תפעיל TUS גם טיסות ישירות חדשות מת"א לאתונה ולסלוניקי.

TUS Airways שהושקה מחדש בשנת 2021 היא חברת תעופה היברידית מודרנית המפעילה צי גדל של 5 מטוסי נוסעים מודרניים מסוג איירבוס A320. החברה מפעילה טיסות לרשת יעדים הולכת וגדלה מבסיסה בנמל התעופה הבינלאומי של לרנקה ומערים מרכזיות נוספות באזור. חברת התעופה מחויבת לשפר את חווית הלקוח על ידי פיתוח מוצריה, הכרזת יעדים חדשים ומרגשים וחווית אירוח קפריסאית אמיתית. TUS Airways זכתה השנה במקום הראשון בקטגוריית "אסטרטגיה וחדשנות" במהלך פרסי התיירות בקפריסין וזאת בעקבות החזרה הדינמית לאחר המגיפה המאתגרת.

חברת TUS האירופאית הינה בבעלות גלובל כנפיים ליסינג אשר מחזיקה 49.9% ממניות החברה ואיש העסקים האמריקאי-קפריסאי קנט וולי המחזיק 50.1% מהבעלות על החברה.

Exit mobile version