Site icon IAS

טיסות ישירות למונדיאל והענקת שירותים קונסולריים ישראלים בקטאר

טיסות ישירות למונדיאל בקטאר. צילום freepik

משרד החוץ ומשרד התרבות והספורט הגיעו היום להסכמה עם נציגי פיפ"א ומארגני גביע העולם בקטאר לקיום טיסות צ'רטר ישירות בין ישראל לקטאר במהלך המונדיאל.

הטיסות מנמל התעופה בן גוריון לנמל התעופה הבינלאומי חמאד (Hamad International Airport) יאפשרו לישראלים להגיע ישירות לקטאר ללא צורך בעצירות ביניים וצפויות להקטין את העלויות עבור ישראלים שיגיעו לצפות במשחקים. בנוסף, הוסכם על הענקת שירותים קונסולריים לאזרחים  הישראלים באמצעות צוות קונסולרי ישראלי .

אלון אושפיז, מנכ"ל משרד החוץ: " אני מבקש להודות לפיפ׳א ולמארחים הקטארים . ההכרזה היום תאפשר לאזרחים ישראלים לנסוע בחופשיות לקטאר ולהשתתף במשחקי המונדיאל. סגרנו בהצלחה את כל הערבויות כולל גישה של ישראל לשירותים הקונסולריים במהלך שהותם בקטאר. כמונדיאל הראשון שהמזרח התיכון מארח אי פעם, מובטחת חגיגה של כדורגל והזדמנות לישראלים לבנות קשרים ולחלוק חוויות תרבותיות עם אנשים מכל האזור שלנו ומהעולם הרחב. אני מודה לשותפים הרבים להישג, לרבות משרדי הממשלה וההתאחדות  לכדורגל .״

TUS Airways, חברת התעופה הגדולה בקפריסין הגישה בקשה להפעלת טיסה ישירה מישראל לקטאר ללא עצירה בקפריסין, כידוע, לחברה יש כבר זכויות טיסה וסלוטים בקטאר, חברת Tik Tik המתמחה במכירת חבילות לאירועי ספורט והופעות בחו"ל מוכרת את החבילות.

Exit mobile version