Site icon IAS

טיסות אייר אירופה מישראל יחודשו ביום חמישי

מטוס חברת התעופה אייר אירופה. צילום יח"צ

טיסות אייר אירופה מישראל יחודשו ב- 6 באוגוסט 2020, בתדירות של פעם בשבוע. הטיסות תצאנה מתל אביב בימי חמישי בשעה 09:10  ותנחתנה במדריד ב-13:30. החזרה ממדריד תתבצע בימי רביעי בשעה 15:00 עם נחיתה בתל אביב בשעה 20:20.  בחודש אוגוסט תופעלנה הטיסות במתכונת של טיסה שבועית, ועם העלייה בביקושים לקראת החגים, תגדל תדירות הטיסות ל- 3 בשבוע . לאחר שחזרה לפעילות הדרגתית באמצע יולי, אייר אירופה מפעילה כעת טיסות יומיות למגוון יעדים באירופה כגון פריז, לונדון , אמסטרדם וליסבון, וכן למספר יעדים באמריקה הלטינית ובארה"ב, עם כוונה לחזור ללו"ז טיסות מלא בחודשים הקרובים.

מחיר הטיסה למדריד הוא החל $299 כולל מזוודה, ו-$235 עם כבודת יד בלבד.

אייר אירופה משפרת את חוויית גלישת האינטרנט לנוסעיה עם שלוש חבילות גלישה שיישארו פעילות לאורך כל הטיסה, ללא מגבלות זמן או נתונים. החל מהשבוע, יהפוך השירות לזמין על כל צי מטוסי הדרימליינר והאיירבוס A330, יחד עם מטוסי הבואינג 737-800. לקוחות יוכלו לשוחח בצ'אט, לגלוש באינטרנט, להשתמש במדיה החברתית, לשלוח מיילים, להתחבר ל- VPN לעבודה ולגשת לאפליקציות לאורך כל הטיסה בהתאם לחבילת הגלישה שבחרו.

אייר אירופה תציע שלוש חבילות גלישה: צ'אט, גלישה וגלישה פלוס, בהתאם לדרישות הלקוח. לחברת אייר אירופה מגוון תעריפים עבור הגלישה בטיסות פנים ובטיסות באירופה החל מ-3 ועד 12 יורו, כמו גם לטיסות ארוכות טווח, החל מ- 5 ועד 30 יורו. את השירות, שפותח על ידי פנסוניק, ניתן לרכוש במטוס והוא יהיה זמין בקרוב להזמנה באתר החברה.

למידע נוסף על חבילות הגלישה השונות בקרו באתר החברה www.aireuropa.com

Exit mobile version