Site icon IAS

טיסה מיוחדת של לופטהנזה לרגל פתיחת נמל התעופה החדש בברלין

מטוס איירבוס A320 של לופטהנזה. צילום לופטהנזה

חברת התעופה לופטהנזה תשתתף באופן פעיל בפתיחת נמל התעופה החדש ברלין 'וילי ברנט' ברנדנבורג (BER) שתערך ב-31 באוקטובר 2020. טיסה מיוחדת של לופטהנזה- LH2020, באמצעות מטוס איירבוס A320neo  הקרוי "Neubrandenburg" ימריא ממינכן (MUC) בשעה 12:50 וינחת בנמל התעופה החדש בשעה 14:00. בנוסף ליו"ר הוועד המנהל של Deutsche Lufthansa AG, קרסטן ספר (Carsten Spohr), יגיעו גם כ- 40 אורחים מוזמנים. הטיסה המיוחדת תהיה נטולת פחמן, שכן כל הפליטות ינוטרלו, תוך שימוש בדלק בר קיימא.

טיסת הבכורה לשדה התעופה החדש מדגישה את היחסים המיוחדים והוותיקים של לופטהנזה עם הבירה ברלין. חברת התעופה טסה לברלין כבר 30 שנה ומאז ספטמבר קבוצת לופטהנזה, שטסה לבירה עם שש מחברות התעופה שלה, הייתה המובילה בברלין. נתח השוק של הקבוצה הוא כ -30% מכלל הטיסות .

לקוחות קבוצת לופטהנזה יכולים לצפות למגוון נרחב של שירותים בשדה התעופה החדש כדי להפוך את חווית הנסיעה שלהם לנעימה עוד יותר. לדוגמא, טרקלין לופטהנזה חדש בגודל 650 מ"ר עם כ- 150 מושבים. מובן מאליו שהטרקלין תוכנן בהתאם לתקנות ההיגיינה והריחוק החברתי. חזית החלון הפנורמית מציעה נוף של האזור, ובמזג אוויר טוב, ניתן לראות את מגדל הטלוויזיה המפורסם של ברלין.

נמל התעופה ברלין ברנדנבורג על שם 'וילי ברנט' שיפתח ב–31 באוקטובר. צילום באדיבות נמל התעופה

טיסות לופטהנזה, SWISS, אוסטריאן איירליינס, בריסל איירליינס ואייר דולומיטי (Air Dolomiti) מטופלות בטרמינל הראשי במרחק הליכה קצר מהטרקלין. טיסות Eurowings מטופלות בעיקר במתחם הצפוני. ב- 8 בנובמבר 2020, שדה התעופה ברלין-טגל יחדל מפעילותו ולופטהנזה תעבור לנמל התעופה החדש. בשעה 6:45 בבוקר אמורה להמריא לראשונה מנמל התעופה החדש טיסת לופטהנזה LH173 לפרנקפורט.

לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס ו- SWISS יחלו בפעילות מתוכננת בנמל התעופה ברלין ברנדנבורג ב -8 בנובמבר ובריסל איירליינס ב -9 בנובמבר. Eurowings עוד כמה ימים קודם לכן. ב -4 בנובמבר, טיסת EW רגילה תמריא מהנמל החדש בפעם הראשונה. אייר דולומיטי תחל לטוס לנמל החדש בלוח הזמנים של טיסות הקיץ.

Exit mobile version