Site icon IAS

טורקיש איירליינס עם מיתוג חדש ודלק ביולוגי למען קיימות בתעופה

מיתוג חדש למטוס טורקיש איירליינס. צילום TGA

חברת התעופה טורקיש איירליינס, שטסה ליותר מדינות מכל חברת תעופה אחרת בעולם,  השיקה כעת עיצוב מיוחד המעוטר בעלים על מטוס האיירבוס ה-Airbus 321 , ששימש להפעלת טיסה בדלק ביולוגי.  בהתאם למאמץ להוביל לשימוש נרחב בדלק ידידותי לסביבה, הטיסה הופעלה בדלק ביולוגי.

חברת הדגל הטורקית גם נקטה בפעולות חדשות בעלות מודעות סביבתית עבור טיסה זו, כגון: שימוש בניירות טישו אקולוגיים המיוצרים מסיבים ממוחזרים, כוסות נייר, מכלי עץ למלח ופלפל, כאשר לכל הנוסעים הוגש בנוסף תה ירוק בריא. כמו כן, לנוסעים חולקו שמיכות וציפות לכריות ידידותיות לסביבה אשר יוצרו עם 100 אחוז חוטים מאושרים ממוחזרים על מנת לחסוך במים ולילדים שהיו על המטוס חולקו צעצועי עץ בעלי תעודת FSC.

יו"ר מועצת המנהלים של טורקיש איירליינס, פרופ' ד"ר אחמט בולט: "כנושאת הדגל הלאומית של ארצנו, המטוס שלנו עם עיצובו החדש נמצא כעת בשמיים כדי להדגיש את החשיבות של ערך קיימות עבורנו. באמצעות השימוש בדלק הביולוגי במטוס שלנו, אנו רוצים להדגיש את המשמעות של שימוש בדלק סילוני בר קיימא, שכן הוא אחד המכשולים הגדולים ביותר במאבק של תעשיית התעופה בפליטות הפחמן. לפיכך, אנו תומכים במאמצי ייצור הדלק הביולוגי ושואפים להגדיל את הטיסות שלנו המשתמשות בדלק ביולוגי במהלך פעילותן”.

טורקיש איירליינס תמשיך במאמציה להפחית את פליטת הפחמן שלה עם מטוסים מהדור החדש שנוספו לצי הצעיר שלה בגיל ממוצע של 8.5, תוך שהיא מתכננת להוסיף ערים חדשות אליהן הטיסות פועלות באמצעות דלק ביולוגי: שטוקהולם, אוסלו, גטבורג, קופנהגן, פריז ולונדון.

Exit mobile version