Site icon IAS

טורקיש איירליינס מחזקת את שיתופי הפעולה עם אייר סרביה ואינדיגו

מנכ"לי החברות טורקיש איירליינס ואייר סרביה בעת חתימת ההסכם בדוחא. צילום טורקיש איירלייס

במהלך האסיפה הכללית השנתית ה-78 של ארגון חברות התעופה הבינלאומי יאט"א (IATA), שנערך בדוחא קטאר, נחתם מזכר הבנות חדש להרחבת שיתוף הפעולה בין טורקיש איירליינס ואייר סרביה בנוכחות מנכ"לי החברות – בילאל אקשי (Bilal Ekşi) וג'ירי מארק (Jiří Marek).

טורקיש איירליינס (Turkish Airlines) ואייר סרביה (Air Serbia) תבדוקנה דרכים נוספות לשיתוף פעולה מסחרי רחב יותר, ואולי הובלה למיזם משותף, שיאפשר לשתי החברות להציע טיסות תחרותיות ובמחיר סביר יותר בין טורקיה לסרביה, לשפר את איכות השירותים המוצעים כיום, כמו גם כמו להרחיב את ההיצע וההטבות לכל הנוסעים.

כחלק מהרחבת שיתוף הפעולה, החל מחודש יולי, אייר סרביה תציג טיסות נוספות בקו בלגרד-איסטנבול, שתגדלנה ל-10 טיסות שבועיות, בעוד טורקיש איירליינס תקצה פעמיים בשבוע מטוסים רחבי גוף בקו לבלגרד. במסגרת ההסכם, שני הצדדים ינהלו משא ומתן להגברת שיתוף הפעולה הקיים במונחים של קוד שר, מטענים ותוכנית הנוסע המתמיד (FFP) תוך פיתוח חלופות שיתוף פעולה על טרקליני נוסעים.

מנכ"ל טורקיש איירליינס בילאל אקשי, אמר במעמד חתימת ההסכם: " כשאנחנו בוחנים את הרשת העולמית כיום, אנו רואים עד כמה חשוב פיתוח שותפות בתעשיית התעופה העולמית. הגברת היחסים הבילטרליים בין מדינותינו ושיפור שיתוף הפעולה באמצעות הרשתות שלנו חיוניים עבורנו במיוחד לאחר המגיפה. בהקשר זה, אנו שמחים לחתום על מזכר הבנות עם אייר סרביה כדי לבחון הזדמנויות לשיתוף פעולה משופר ולניהול משא ומתן נוסף להרחבת השותפות הקיימת שלנו כעת".

ג'ירי מארק, מנכ"ל אייר סרביה אמר בתגובה; "אנו שמחים לחזק עוד יותר את הקשרים הטובים ושיתוף הפעולה שלנו עם טורקיש איירליינס. זה העונג הגדול שלנו להכריז שאייר סרביה וטורקיש איירליינס ימשיכו לחפש הזדמנויות מסחריות חדשות ליצירת קשרים יעילים ומועילים הדדית, תוך בחינת האפשרות לאחד כוחות כדי להשיג קישוריות והצעוה טובות יותר ללקוחותינו באמצעות מיזם משותף".

במהלך שיתוף הפעולה ביניהן עד כה, שתי החברות אימצו ושדרגו מספר פעמים הסכמי קוד שר לטיסות ליעדים בתוך הרשתות של טורקיש איירליינס ואייר סרביה. טיסות משותפות מציעות קישורים מהירים ויעילים לנוסעים הטסים מאיסטנבול, העיר הגדולה ביותר בטורקיה ואחד ממוקדי התעבורה האווירית החשובים באזור, לבלגרד ומעבר, כמו גם לנוסעים הנוסעים מבירת סרביה לאיסטנבול. בנוסף, אייר סרביה הוסיפה את קוד ה-JU שלה לטיסות של AnadoluJet, החברה הבת של טורקיש איירליינס, בין בירת טורקיה אנקרה לבלגרד, בירת סרביה. במקביל, טורקיש איירליינס הוסיפה את קוד ה-TK שלה לטיסות אייר סרביה בין ניש (Niš) לאיסטנבול, כמו גם בין קרליבו לאיסטנבול, ובכך הציעה לנוסעים גישה לרשת העולמית הענפה של טורקיש איירליינס.

מטוס בואינג 787-900 דרימליינר של טורקיש איירליינס. צילום יח"צ

טורקיש איירליינס ואינדיגו ההודית חידשו את הסכם הקוד שר

טורקיש איירליינס, חברת התעופה הלאומית של טורקיה ואינדיגו (IndiGo), חברת התעופה הגדולה בהודו, חידשו את הסכם הקוד שר בתחילת החודש. הפעולות המתוכננות תופעלנה מחדש באופן מדורג כשהטיסה הראשונה החלה ב-, 29 ביוני 2022. שיתוף הקוד נחשב כ-Bilateral Free Flow Codeshare שבו שתי חברות התעופה תצבנה את הקוד שלהן בטיסות של החברה השותפה. ההסכם יאפשר לשתי החברות לספק יותר גמישות במגוון הטיסות בין איסטנבול להודו, בין היתר.

טורקיש איירליינס תציב את הקוד שלה בטיסות המטען המופעלות על ידי אנדיגו בין דלהי לאיסטנבול ומאוחר יותר משישה יעדים פנימיים בהודו , כולל אחמדאבאד, אמריצר, בנגלור, צ'נאי, מומבאי וקולקטה.

על חידוש הסכם הקוד שר, מנכ"ל טורקיש איירליינס, בילאל אקשי (Bilal Ekşi), אמר: " אנו שמחים מאוד לראות שגם טורקיש איירליינס וגם אינדיגו מבטיחות את הטוב ביותר ללקוחותיהן. אני שמח להודיע ​​שהנוסעים שלנו ימשיכו לחוות הזדמנויות מגוונות יותר עם חידוש הסכם הקוד שר עם אינדיגו".

מנכ"ל אינדיגו, רונוג'וי דוטה (Ronojoy Dutta), אמר: "אנו שמחים לחדש את השותפות האסטרטגית שלנו עם טורקיש איירליינס כדי להציע אפשרויות נוספות לנוסעים שלנו. בשל התאוששות תעשיית התעופה הכוללת, הסכם זה ירחיב את חווית הנסיעות שלנו בזמן, במחיר סביר, אדיב ונטולת טרחה על ידי הרחבת האפשרויות הזמינות ללקוחותינו לנסיעות מעבר לאיסטנבול, תוך שימוש ברשת הנרחבת של טורקיש איירליינס דרך 12 יעדים בהסכם שלנו".

נכון לעכשיו, טורקיש איירליינס מפעילה טיסה יומית בקווים דלהי-איסטנבול ומומבאי-איסטנבול, ואילו אינדיגו מפעילה טיסה יומית בקו דלהי-איסטנבול ומתכננת גם להוסיף טיסה נוספת מאוגוסט 2022. הסכם הקוד שר בין שתי חברות התעופה מספק ללקוחות את הנוחות לרכישת טיסות המשך בהזמנה אחת, וחווית כרטוס, צ'ק אין, עלייה למטוס ובדיקת כבודה חלקה במהלך כל הנסיעה.

טורקיש איירליינס מחלקת עסקים. צילום באדיבות טורקיש איירליינס
Exit mobile version