Site icon IAS

טורקיש איירליינס מזמינה את נוסעיה לגלות את איסטנבול ומעבר

קבוצת Touristanbul בסיור באיסטנבול. צילום יח"צ

בשורה משמחת לנוסעי טורקיש איירליינס (Turkish Airlines) בטיסות מעבר (טרנזיט) בנמל התעופה של איסטנבול. שירות Touristanbul חוזר ובגדול לאחר היעדרות ארוכה, ומציע לנוסעים הנמצאים בהמתנה של 6 עד 24 שעות בנמל התעופה של איסטנבול, סיור חינם בעיר הנפלאה.

הנוסעים נאספים מנמל התעופה ברכב של Touristanbul, משתתפים בסיור בעיר בליווי מדריך ומוחזרים לנמל התעופה לטיסות ההמשך. המטרה לדברי חברת טורקיש איירליינס הוא לעודד ולהגדיל את נוסעי טיסות המעבר דרך איסטנבול ולתרום לתעשיית התיירות של טורקיה. אזרחים מ-129 מדינות גילו את איסטנבול באמצעות שירות Touristanbul המציע כיום 6 סוגי סיורים בכל יום המותאמים לזמני הטיסה של חברת התעופה טורקיש איירליינס.

"עם פרויקט Touristanbul אנו שואפים להציג את האירוח הטורקי ואת האטרקציות הייחודיות של איסטנבול לאורחים שלנו ולתרום לתיירות של טורקיה. לאחר שהשירות הושעה עקב התפרצות נגיף הקורונה ב-2020, הוא חוזר בגדול. מאז 2019, ל-349,738 נוסעים הייתה הזדמנות לגלות את איסטנבול באמצעות השירות המצוין. שביעות הרצון של הנוסעים הבוחרים בשירות יחד עם הגידול במספר הנוסעים מעניקים לנו מוטיבציה לעתיד. אנו מצפים שכ-60,000 נוסעים ייהנו מהפריבילגיה של השירות עד סוף השנה", אמר אחמט אולמושטור (Ahmet Olmuştur), מנהל המכירות של טורקיש איירליינס.

מטוסי טורקיש איירליינס בנמל התעופה של איסטנבול. צילום יח"צ
Exit mobile version