Site icon IAS

טורקיש איירליינס: "חברת רשת קווי התעופה הגדולה בעולם"

מטוס חברת טורקיש איירליינס. צילום יח"צ

טורקיש איירליינס (Turkish Airlines) חברת הדגל הטורקית ממשיכה לרשום שיאים, כשבמהלך החודשים יולי אוגוסט הגדילה את קיבולת המושבים ב-14% בעוד ברחבי העולם נרשמה ירידה. טורקיש איירליינס נחשבת כיום לחברת רשת קווי התעופה הגדולה בעולם. טורקיש איירליינס שברה את השיא של עצמה לפני מגפת הקורונה והטיסה בחודשים יולי אוגוסט 7.8 מיליון נוסעים .

פרופ' ד"ר אחמט בולט (Prof. Dr. Ahmet Bolat), יו”ר הדירקטוריון והוועד הפועל של טורקיש איירליינס: "אנחנו חברת רשת קווי התעופה הגדולה בעולם, בכל הנוגע לקיבולת מושבים בטיסות בינלאומיות. בעקבות הדעיכה של המגיפה העולמית, התחרות הגלובלית בתעשיית התעופה ממשיכה ברמה גבוהה יותר מהמקום שבו הפסיקה. המטרה שלנו הייתה לעלות על הביצועים של עצמנו ב-2019, מה שהצלחנו לעשות זאת במאמץ של 65 אלף העובדים המעולים שלנו.

"בעוד שתחום התעופה הצטמצם ב-19% במהלך חודש אוגוסט בהשוואה ל-2019, על פי קילומטרים למושבים פנויים, צמחנו ב-14% באותו מדד. כך, החל מאוגוסט, הפכנו לחברת הרשת הגדולה בעולם בכל הנוגע לקיבולת מושבים זמינה בטיסות בינלאומיות. כל אחד מבני משפחתנו תרם להצלחה הזו", סיכם פרופ' ד"ר אחמט בולט.

פרופ' ד"ר אחמט בולט, יו"ר הדירקטוריון והוועד הפועל של טורקיש איירליינס. צילום יח"צ
Exit mobile version