Site icon IAS

טורקיש איירליינס ואיסלנדאייר חתמו על הסכם קוד שייר

טקס חתימת הסכם הקוד שייר בין טורקיש איירליינס ואיסלנדאייר. צילום יח"צ

טורקיש איירליינס (Turkish Airlines) ואיסלנדאייר (Icelandair) חתמו ביניהן על הסכם קוד שייר, שירחיב את מגוון היעדים ברשת הטיסה של שתי החברות. נוסעי איסלנדאייר בצפון אמריקה ואיסלנד יוכלו לטוס מזרחה דרך רשת הטיסות של טורקיש איירליינס לאיסטנבול; ונוסעי טורקיש איירליינס ברחבי העולם יוכלו להתחבר דרך רשת הטיסות של איסלנדאייר לאיסלנד וקנדה. ההסכם נחתם באסיפה הכללית של IATA המתקיים באיסטנבול מוקדם יותר היום.

בהתייחסו להסכם, מנכ"ל טורקיש איירליינס, בילאל אקשי (Bilal Ekşi) אמר: "אנו שמחים לחתום על הסכם קוד שייר עם איסלנדאייר. באמצעות ההסכם אנו שואפים לשפר את אפשרויות הנסיעה המוצעות לנוסעינו דרך הרשתות שלנו. אנחנו גם שמחים לדעת שהשותפות הזו עם איסלנדאייר תביא תועלת יוצאת דופן לשתי חברות התעופה מנקודת מבט מסחרית".

בוג נילס בוגסון (Bogi Nils Bogason), מנכ"ל איסלנדאייר אמר: "אנו נרגשים להכריז על טורקיש איירליינס, חברת התעופה שטסה ליותר מדינות בעולם מכל חברה אחרת, כשותפת הקוד שייר שלנו. האסטרטגיה שלנו היא לשתף פעולה עם חברות תעופה המתמקדות בשירות לקוחות ולפתוח הזדמנויות חדשות ומרגשות עבור הלקוחות שלנו. עם ההסכם החדש, הרשתות של שתי חברות התעופה תהיינה מחוברות טוב יותר, ותגדלנה מאוד את אפשרויות הטיסה ללקוחותינו".

Exit mobile version