Site icon IAS

טורקיש איירליינס בדרוג "יהלום" בבטיחות ובריאות טיסה

מטוס מסוג A321neo של טורקיש איירליינס. צילום איירבוס

טורקיש איירליינס, חברת התעופה הטסה ליותר מדינות יותר מכל חברת תעופה אחרת הצליחה להפוך לאחת מחברות התעופה העמוסות ביותר בתקופת המגיפה שתוקפת את העולם מאז השנה שעברה. עם הנחיותיה הנוספות לנסיעה בטוחה ואמצעי זהירות מקיפים להיגיינה עקב המגיפה, חברת התעופה קיבלה את דרוג "יהלום" , הגבוה ביותר בתוכנית   APEX – בטיחות ובריאות הטיסה המופעלת על ידי  SimpliFlying – חברת ייעוץ ואסטרטגיה בתחום התעופה.

בתוכנית קיימות שלוש קטגוריות: זהב, פלטינה ויהלום הנמדדים על פי קריטריונים מחמירים של אמצעי בטיחות ובריאות שננקטים על ידי חברות התעופה במהלך המגיפה המתמשכת. הביקורת מתבססת על 10 קטגוריות ו -75 תתי קטגוריות לגבי בטיחות ובריאות. בביקורת לצד חברות תעופה אחרות, טורקיש איירליינס השיגה את מעמד היהלום המסמל את רמת הבריאות והבטיחות הגבוהה ביותר, מה שאפשר לה לשמור על רמת השירות גבוהה בתקופה יוצאת דופן.

במטרה להמשיך לספק חווית נסיעה בריאה ובטוחה לנוסעיה, עם הטמעה מדוקדקת של אמצעי זהירות מקיפים ושינויים חדשים שפותחו מאז תחילת המגיפה טורקיש איירליינס השיגה את מעמד היהלום עם קריטריונים רבים כגון תהליך צ'ק-אין ללא מגע, יישום ריחוק חברתי, מדידת טמפרטורות חום גוף של הנוסעים ברחבי הטרמינל, שירות בדיקות Covid-19 בנמל התעופה, שמירה על ריחוק חברתי ככל שניתן במהלך הטיסה, הנוסעים מקבלים ערכות היגיינה ומונו צוותי אוויר המומחים להיגיינה בטיסות.

מכיוון שהמגפה והשפעותיה עדיין קיימות ברחבי העולם, אמצעי הזהירות עשויים להשתנות בהתאמה לתנאים המתהווים. מכיוון שהמאבק במגפה מחייב המשכיות ומחויבות, אמצעי הזהירות והצעדים שנקטו חברות התעופה בדו"ח ייבדקו אחת לשלושה חודשים כדי לבדוק את המשכיות מעמדם.

על התוצאות הצהיר יו"ר הדירקטוריון של חברת טורקיש איירליינס, אילקר אייג'י: "אנו ממשיכים ליישם בקפידה את אמצעי הזהירות המקיפים להיגיינה על מנת להבטיח שנוסעינו יוכלו לנסוע בבריאות ובבטיחות במהלך המגפה. סיפקנו נוחות ושלווה לנוסעים שלנו עם צוותי מומחי היגיינה שמונו בטיסות וערכות ההיגיינה שהוצעו לכל הנוסעים, יחד עם כל אמצעי הזהירות שננקטו בשדות תעופה ובמטוסים שלנו. אנו שמחים כי ההנחיות שלנו לנסיעה בטוחה השיגו את מעמד "יהלום" הגבוה ביותר. "

בהצהרתו בנושא אמר ד"ר ג'ו לידר, מנכ"ל APEX: "טורקיש איירליינס סיפקה בעקביות חוויית נוסעים מדהימה, שמובילה כעת בטיחות ובריאות מוסמכת ברמת יהלום ללקוחותיה. מראשית מגפת COVID-19, טורקיש איירליינס הציגה תוכנית בטיחות בריאותית של לקוחות שלב אחר שלב. APEX מברכת על המחויבות והחריצות המדהימים של טורקיש איירליינס לבטיחות הנוסעים ברחבי העולם. "

אודות טורקיש אירליינס:  החברה נוסדה בשנת 1933 עם צי של חמישה מטוסים, לטורקיש אירליינס (Turkish Airlines), החברה במועדון סטאר אלייאנס, צי של 344 מטוסי נוסעים ומטען, הטסים ל-319 יעדים ברחבי העולם, מתוכם 265 בינלאומיים ב-126 מדינות ו-50 בטורקיה. למידע נוסף על טורקיש איירליינס ניתן למצוא באתר החברה או ברשתות החברתיות פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב וטוויטר .

Exit mobile version