Site icon IAS

טופ קרוז התמנתה לייצג שלוש חברות שייט בישראל

טופ קרוז: נציגת הולנד אמריקה ליין, סיבורן ודיסני קרוז ליין בישראל

בהודעה שנשלחה השבוע  לסוכני הנסיעות בישראל נמסר: "החל מתאריך ה- 1.1.23 העבירה חברת אראי סיטונאי נסיעות בע״מ את פעילותה כנציגה והמשווקת הבלעדית של חברת השייט הבינלאומית הולנד אמריקה ליין לחברת אחים אברהמוף בע״מ, שנבחרה לשמש כנציגה והמשווקת הרשמית של חברת השייט הולנד אמריקה ליין בישראל. הנציגות תפעל תחת המותג טופ קרוז (TOP CRUISE).

הסוכנת לוסי זעירא שריכזה את מערך המכירות של חברת הולנד אמריקה ליין בחברת אראי סיטונאי נסיעות בע״מ, תמשיך לעבוד בחברת אחים אברהמוף בע״מ, ולטפל בהזמנות הקיימות של החברה ובפתיחת הזמנות חדשות.

קבוצת אחים אברהמוף הינה מהוותיקות בענף התיירות. הקבוצה נוסדה בשנת 1933 ותחגוג בשנה הקרובה- 90 שנות פעילות בענף התיירות! ובדגש על פעילות השייט אותו היא מובילה בהצלחה רבה למעלה מ-17 שנה תחת המותג “גולדן טורס”. כעת היא מוסיפה לפעילותה את המותג TOP CRUISE  כנציגת מכירות רשמית של הולנד אמריקה ליין.

חברת אראי סיטונאי נסיעות בע״מ מודה לכלל סוכני הנסיעות והלקוחות הרבים על האמון שנתנו בה כנציגה הרשמית של הולנד אמריקה ליין במשך כ-30 שנה ומאחלת המשך הצלחה לאחים אברהמוף בע״מ, שנבחרה לייצג את חברת השייט פרמיום- הולנד אמריקה ליין והמשך פיתוח עסקי עם החברה.

אחים אברהמוף בע״מ מביעה תודה והערכה לחברות הולנד אמריקה ליין ואראי סיטונאי נסיעות בע״מ על האמון הרב שנתנו בה, וכן מודה באופן אישי למנכ״ל זאב ארנון על השירות והעבודה הרבה שהשקיע במהלך השנים בהחדרת המותג פרמיום של הולנד אמריקה ליין בישראל".

מספר הטלפון הראשי להזמנות הולנד אמריקן ליין נשאר ללא שינוי: 03-5284010

בנוסף, חברת טופ קרוז תמלא את מקומה של חברת אראי סיטונאי נסיעות בע״מ ותמשיך גם לייצג בישראל את חברת השייט היוקרתית סיבורן (Seabourn) ודיסני קרוז ליין (Disney Cruise Line) הפופולארית למשפחות.

Exit mobile version