Site icon IAS

טאפ אייר פורטוגל רשמה שיאים בטיסות לברזיל

טאפ אייר פורטוגל צילום Depositphotos

טאפ אייר פורטוגל (TAP Air Portugal) רשמה שיאים חדשים בחציון הראשון של השנה, גידול של 526% במספר הנוסעים מאירופה לברזיל, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. טאפ הטיסה 640,000 נוסעים בלמעלה מ-3100 טיסות, כשליש (28%) מכלל נתח השוק של הטסים מיבשת אירופה לברזיל. הנתונים החדשים מחזקים את מעמדה של חברת התעופה המובילה בקווים לברזיל.

במהלך המחצית הראשונה של 2022 טאפ הפעילה 3,129 טיסות והייתה חברת התעופה הבינלאומית השלישית בגודלה במספר ההמראות, המהווה עלייה עצומה של 130% בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2021. בקיץ הקרוב תפעיל טאפ אייר פורטוגל 76 טיסות שבועיות בין פורטוגל לברזיל, המספר הגדול ביותר של טיסות חברת תעופה זרה לברזיל.

ריקרדו דיניס (Ricardo Dinis), מנהל חברת טאפ אייר פורטוגל לבריטניה ואירלנד, אמר: "ברזיל היא שוק הליבה עבור טאפ אייר פורטוגל וכחברת התעופה הבינלאומית המובילה שמקשרת בין אירופה לברזיל, תאמנו את הביקוש הגואה של הלקוחות עם דחיפה משמעותית בטיסות במהלך ששת החודשים האחרונים. הפופולריות של פורטוגל כשער לברזיל ממשיכה לעלות ורמות הקיבולת של 86% בהשוואה לטיסות טרום-מגפה, היא אינדיקציה לכך שטאפ מגדילה את נתח השוק שלה. אנחנו מושכים יותר ויותר לקוחות לטוס איתנו ליעדים הנרחבים שלנו בברזיל".

ריו דה ז'נרו בברזיל. צילום Depositphotos

טאפ מחברת את אירופה, מהמרכז בליסבון, ל-11 ערים בברזיל: סאו פאולו, ריו דה ז'ניירו, בלם, בלו הוריזונטה, ברזיליה, פורטלזה, נאטאל, מסייאו, פורטו אלגרה, רסיפה וסלבדור. חברת התעופה גם מחברת את פורטו עם סאו פאולו וריו דה ז'נרו.

טאפ אייר פורטוגל נוסדה בשנת 1945, חברה בברית התעופה סטאר אליאנס מאז 2005 ומציעה ללקוחות טיסות המשך נוחות דרך המרכז בליסבון. חברת התעופה מתהדרת באחד הציים הצעירים ביותר באירופה, ומפעילה כיום שילוב של מטוסי איירבוס לטווחים קצרים וארוכים, מה-A330neo החדיש ועד ל-A321neoLR צר הגוף. הזרוע האזורית מפעילה גם צי של מטוסי ATR ו-Embraer .

Exit mobile version