Site icon IAS

חמישה יעדי חופשה לאוהבי ספורט

חופשה לא חייבת להיות בהכרח מנוחה או על טהרת הבטן / גב. ישנם לא מעט אנשים, בעיקר בקרב הגילאים הצעירים, שנהנים מחופשה ספורטיבית הכוללת פעילות גופנית מתונה או פעילות גופנית הנחשבת לאקסטרים – בין אם מדובר ברכיבת שלג באלפים השוויצרים, מסלול טיול בין "עיירות רפאים" בהרי ניו זילנד, או סוף שבוע עמוס במשחקי רוגבי ביפן. אין כמו חופשה ספורטיבית טובה להעלאת האדרנלין ושמירה על הבריאות. אתר הזמנת הנסיעות Agoda.com ממליץ על מספר יעדי חופשה ספורטיביים שכדאי להכיר:

טיול אופני הרים דרך "עיירות הרפאים" של ניו זילנד

לחובבי הרכיבה כדאי להתרחק ממסלול הקיווי הטיפוסי ולבחור במסלול החלופי Hobbiton movieset בצד הפראי יותר. דרך הרפאים העתיקה כוללת שביל רכיבה לאופני הרים באורך של 85 ק"מ על החוף המערבי של ניו זילנד, שעובר בארבע "עיירות רפאים" – מסלול המהווה מבחן אמיתי לרוח ההרפתקנית של המטייל. לפני שמתחילים במסע הרכיבה המאתגר המתחיל בשמורה ההיסטורית Lyell, ניתן לנוח במלון מורצ'יסון ללילה רגוע-  Murchison Lodge.

סנוקייטינג – חופשת סקי בשוויץ, אבל אחרת….

 

למי שרוצה ליהנות מהריגוש של סקי השלג בשוויץ, אנחנו ממליצים לקחת הפסקה מהסקי והסנובורד הרגילים, ולנסות משהו חדש – 'סנוקייטינג' (Snowkiting). ספורט זה מאפשר לגלות את ההרים המושלגים תוך כדי תנועת הרוח באמצעות מפרש גדול. מדובר בספורט קל יחסית שמתאים מאוד להתנסות בו בהרי האלפים השוויצריים החורפיים. מומלץ להירשם לבית ספר המלמד סנוקייטינג (למשל בסמוך לעיר Brig) וליהנות מחבילת פעילות של מספר ימים. לצד ימי הפעילות העמוסים והמהנים ניתן לשהות בבית המלון "אמבסדור", הנעים ועטור הפרסים Hotel Ambassador .

סנוקייטינג. מקור תמונה – unsplash.com

אירוע הרוגבי העולמי ביפן – מהגדולים בעולם

 

אירוע הרוגבי הגדול בעולם יתקיים בסתיו הקרוב ביפן. מומלץ לטוס למחוז קנגאווה בכדי לצפות במשחק האחרון בטורניר, המתקיים באצטדיון יוקוהמה (בתאריך 2 בנובמבר 2019). בזמן השהות שם ניתן להתנסות במגוון ענפי ספורט יפניים מסורתיים כגון קנדו (חרב במבוק), קיודו (חץ וקשת יפני), או אפילו ללמוד את אמנות ההתגנבות כפי שנהוגה על ידי נינג'ות המכונות נינג'וטסו. חוויה יוצאת דופן נוספת ביפן היא מלונות הקפסולה הייחודיים המתאימים לאלו שאין להם אמצעים ללינה יקרה. ניתן להזמין ב- Atsugi Capsule Hotel.

אמנות הלחימה של המואי תאי

 

פוקט בתאילנד מציעה יותר מ"סתם" חופים מדהימים ומקומות גלישה נהדרים. זה גם ביתם של סגנונות האימונים טייגר מואי התאילנדי וה- MMA הידועים בעולם. זו הזדמנות נהדרת ללמוד את אמנות הלחימה מואי תאי ואת "אומנות שמונת הגפיים"- אומנות הלחימה והתרבות הלאומית של תאילנד, מהמאסטרים עצמם. ניתן לרכוש חבילה של שבוע או חבילה של חודש לרציניים יותר. בנוסף יש אפשרות להתנסות קלילה יותר לאלו המעוניינים של אימונים פרטיים אחד על אחד או אימונים יומיים בלבד. מקום נהדר לחופשה מסוג זה הינו קאסה בלה פוקט (Casa Bella Phuket), שכן הוא נמצא פחות מחצי שעה נסיעה מ- Tiger Muay Thai והוא גם נגיש מאוד לאטרקציות אחרות, כמו הבודהה הגדול וחופים פופולריים שונים.

מואי תאי. מקור תמונה -pixabay.com

מרוץ סירות הדרקון (וענפי ספורט נוספים) בדומגואטה

 

העיר דומגואטה (Dumaguete) בפיליפינים, המכונה "עיר האנשים העדינים", ידועה בזכות האירוח החם שלה, מה שהופך אותה למקום נהדר לטייל בו תוך כדי לימוד ספורט חדש. העיר עתידה  להפוך למוקד התיירות הספורטיבי הבא בפיליפינים והיא מארחת מספר אירועי ספורט, החל מהאתגר השנתי של הדרקון Dumaguete, ועד לליגה הנמוכה של הפיליפינים בענף הפריסבי וסיור כדורעף החופים של הרפובליקה. ניתן ליהנות בזמן השהייה מספורט הצלילה ולהתרשם מחיי המרינה לאורך קו החוף של דומגואטה. מומלץ להתאכסן באתר נופש הכולל צלילה כמו Atlantis Dive Resort Dumaguete, המציע חבילות צלילה וקורסים בהתאמה אישית לקבלת הסמכה.

 

Exit mobile version