Site icon IAS

חוויות בלתי נשכחות באוסטריה הקיץ

נוף פסטורלי באוסטריה. צילום freepik

הערים, העיירות והכפרים של אוסטריה, שוב רוחשים מבקרים בקיץ הזה, ואין הגבלות כלשהן לנסוע לאוסטריה. תיירים מכל העולם, כולל מישראל, מגיעים  לאזורים הכפריים ולערים של אוסטריה, כדי לגלות מחדש את הטבע עוצר הנשימה, המורשת התרבותית והמראות המפורסמים בעולם, שיש לאוסטריה להציע. אוסטריה מציעה חופשות עירוניות מושלמות, אטרקציות משפחתיות בכל אזורי המדינה, פנינים נסתרות וחוויות מקומיות באינסברוק, חדשות שימושיות על פתיחות חדשות בשוק המלונות של זלצבורג, ופרסים לעיר וינה כמארחת הקונגרס.

חוויות תרבות בערים של אוסטריה

תחי התרבות! אוסטריה מתגאה במספר רב של ערים מעוררות השראה, המשלבות את הלא-נודע המרתק עם מראות פופולריים. התיירים מוזמנים להצטרף למסע אל חוויות תרבותיות אמיתיות, מקומות נסתרים וחיוניות ירוקה באוסטריה, ולגלות מחדש את פאר הארמונות הקיסריים ומוזיאוני האמנות הידועים בעולם בוינה, הטירות מימי הביניים בזלצבורג ובאינסברוק ואת תרבות בתי הקפה המזמינים בכל אוסטריה.

כיף משפחתי באוסטריה

הכירו את האטרקציות המשפחתיות הטובות ביותר באוסטריה, למבוגרים ולצעירים. באוסטריה יש המון דברים מעניינים לעשות ומקומות לבקר בהם, שירגשו את כל המשפחה. ממוזיאונים ידידותיים למשפחות בערים של אוסטריה, כמו המינימונדוס בקלגנפורט – בהם תוכלו לחוות את האטרקציות המפורסמות ביותר בעולם בקנה מידה של 1:25, או מוזיאון הילדים בארמון שנברון – בו ילדים יכולים להתחפש לקיסר פרנץ יוזף ולקיסרית סיסי, ועד חוויות בלתי נשכחות – כמו מערת הקרח הגדולה בעולם, דרך מכרות המלח ועד פארקי דינוזאורים. אוסטריה מציעה אין סוף אתרי בילוי למשפחות באוסטריה.

הגן הבוטני המרהיב של וינה. צילום freepik

וינה – היעד המוביל לקונגרסים בינלאומיים

בעקבות הדירוג שפורסם לאחרונה, של איגוד הקונגרס והכנסים הבינלאומי (ICCA), בו וינה דורגה במקום הראשון בעולם כאחד היעדים המובילים לקונגרסים בינלאומיים, איגוד האגודות הבינלאומיות (UIA) דירג כעת גם את וינה בין היעדים העולמיים המובילים. בדירוג הקונגרס שפורסם זה עתה לשנת 2021, הבירה הפדרלית מוצבת במקום הרביעי ברחבי העולם.

מלונות החדשים ביותר של זלצבורג – ממוזר ועד יוקרתי

בחודשים האחרונים, זלצבורג קיבלה בברכה מספר נכסים בעלי פרופיל גבוה לפורטפוליו הלינה שלה: Palais Faber הרשום ליד מרכז העיר, שופץ לחלוטין ונפתח מחדש כמלון HYPERION האקסקלוסיבי, עם 115 חדרים וסוויטות. ועוד מלונות חדשים ומיוחדים שנפתחו בזלצבורג, הם The Cocoon בתחנת הרכבת המרכזית של זלצבורג, ומלון הבוטיק הפאנקי Das SALZ ליד נהר זלצך.

אינסברוק אומרת יותר

אינסברוק: מוזמנים לגלות את השכונות, האנשים והסיפורים שלה. אינסברוק פירושה דבר אחד מעל הכל: יותר. בירת טירול היא הרבה יותר מהתמונות של בתים בצבעים עזים ברובע מריהילף, או הנופים של העיר הפועמת מלמעלה על רכס נורדקט, או אפילו 2,657 האריחים של גג הזהב. אם אתה באמת רוצים להכיר את אינסברוק, אתם צריך לחקור את הרבעים השונים שלה. האנשים שחיים שם יכולים לספר את הסיפורים מהחיים האמיתיים. תבקרו ותתוודעו אל מאחורי הקלעים של השכונות, ואל תוך העסקים, בתי הקפה והמקומות בהם חיים תושבי אזורים אלה.

צילום פנורמי על העיר המרהיבה אינסבורק. צילום freepik
Exit mobile version