Site icon IAS

חוויה קולינרית במלון גלי כנרת

פקידי קבלה במלון. צילום Depositphotos

אורחי מלון גלי כנרת בטבריה, ייהנו מחוויה קולינרית יוצאת דופן.  קבוצת ישראל קנדה מלונות חתמה על שותפות אסטרטגית להקמת מסעדת שף ואחריות מלאה על הקולינריה במלון גלי כנרת עם השפים של קבוצת מחניודה  אסף גרניט ואורי נבון שזכו בסוף השבוע להישג חסר תקדים- כוכב מישלן במסעדתם שבור.

למלון שעובר שיפוץ מסיבי ועתיד להיפתח בחודש מאי 2021, חוף פרטי והיסטוריית פאר. ישראל קנדה מלונות בהובלת ראובן אלקס החלה לפני יותר משנה בשיפוץ מסיבי ויסודי של המלון בהשקעה של כ- 50 מיליון שקל במטרה להפוך אותו למלון יוקרה יחד עם אדריכל המלונות זוכה הפרסים סער צפריר.

מסעדת שף שתהיה זמינה לאורחי המלון וכן להזמנה מראש לאורחים מבחוץ שייהנו מהתפריט של אסף גרניט מהמסעדות שלו מכל העולם משולב עם תוצר מקומי. בנוסף תהיה מסעדה על המים, בר ערב ושרות המזון לחדרים שיבוסס על תפריט מסעדת השף.

השיפוץ כולל מלבד הקמת המסעדות, בניה מחדש של החדרים הכוללים חדרי גן, סוויטות  והחללים הציבוריים , לרבות ספא, מרכז טיפולים ובריכת טרמו מינרלית.

ראובן אלקס מנכ"ל קבוצת ישראל קנדה מסר: "אנו מברכים על השותפות וגאים, יחד עם גרניט וקבוצת מחניודה, להוות חוד החנית הקולינרית בזרוע המלונאות הצומחת בישראל. זה שיתוף פעולה ראשון מיני רבים יחד עם קבוצת מחניודה".

אסף גרניט, שף, יזם והבעלים של קבוצת ”מחניודה“ אשר מונה היום 6 מסעדות בירושלים, 3 מסעדות בלונדון ו-2 מסעדות בפריז שכאמור מסעדת שבור בפריז אף זכתה בכוכב מישלן וכן זכיה כפולה גם בלונדון וגם בפריז כמסעדות השנה, מסר: "שיתוף הפעולה עם ”ישראל קנדה מלונאות“ מרגש והמסעדות במלון ”גלי כנרת“ ישלימו חווית אירוח שטרם נראתה בארץ ותכלול טעימה ממסעדותיו בעולם בשילוב אוכל מקומי חסר פשרות".

ישראל קנדה רכשה השנה את רשת מלונות טמרס והשלימה בכך השנה פריסה ארצית המונה 1,350 חדרים מכפר הנופש גונן בצפון, מלון גלי כנרת, לייקהאוס, פליי ת"א, ווסט ת"א, ווסט אשדוד, מלון דניאל ים המלח ומלון סוליי באילת.

Exit mobile version