Site icon IAS

חודשה תוכנית הסמכת הבריאות בנמל התעופה של איסטנבול

נמל התעופה של איסטנבול. צילום טורקיש

נמל התעופה של איסטנבול זכה שוב בהסמכה מחודשת של  מועצת נמלי התעופה הבינלאומית (ACI) לתוכנית הסמכת בריאות במאבק בנגיף הקורונה. נמל התעופה של איסטנבול היה הראשון בעולם שהוסמך ב- 2020 וכעת הוא הראשון בעולם ב-2021. ההסמכה ניתנת לשנה ונתמכת על ידי ארגון התעופה האזרחית הבינלאומי (ICAO). מאז שהושקה התוכנית ביולי 2020, יותר מ- 600 נמלי תעופה נרשמו לתוכנית.

"טיפוח אמון בטיסות יהיה המפתח להתאוששות מתמשכת של הענף ואנו מברכים את צוות נמל התעופה באיסטנבול שהוכיח שוב בפני הנוסעים כי בריאותם ובטיחותם הם בראש סדר העדיפויות", אמר מנכ"ל  ACI העולמי, לואיס פליפה דה אוליביירה ומנכ"ל ACI אירופה- אוליבייה ינקובץ. "ההתאוששות תושג בצורה הטובה ביותר באמצעות גישה שתואמת את הסטנדרטים הגלובליים.. "

"במשך כשנתיים, כל העולם נאבק במשבר בריאות שהשפיע עמוקות על האנושות. עם האצת מסע החיסונים ותחילת עונת הקיץ, נכנסנו לתהליך בו אנו מתקרבים לתרחיש הטוב ביותר מבחינת תעופה. כחברת IGA, עשינו דרך ארוכה מבחינת אמצעים בריאותיים על ידי השקעת מאמץ נוסף עד שראינו תפיסה אופטימית זו. רואים כי הצעדים שננקטו מבחינת אמצעי הבריאות בשדה התעופה באיסטנבול יושמו מאוחר יותר בתעשיות שונות והם ההוכחה הגדולה ביותר להצטיינותנו ", אמר קדרי סמסונלו, מנהל מבצעי בנמלי התעופה IGA.

"השנה אנו ממשיכים במאמצינו להציע לנוסעים שלנו 'חווית נסיעה בטוחה' על ידי שמירה על היגיינה ברמה הגבוהה ביותר. התעודה הזו, שקיבלנו באמצעות ביקורת קפדנית, מבטיחה גם את קיימות הנהלים הבריאותיים. ברצוני להדגיש כי לעולם לא נתפשר על תקני ההיגיינה שהושגו בנמל התעופה של איסטנבול", סיכם  קדרי סמסונלו .

כל אזורי הנוסעים והתהליכים מוערכים באמצעות התוכנית, כולל גישה לטרמינל, אזורי צ'ק-אין, סינון ביטחוני, שערי עלייה למטוס, טרקלינים, קמעונאות, מזון ומשקאות, מדרגות נעות ומעליות, אזורי בקרת גבולות ומתקנים ( בשיתוף פעולה עם הרשויות), אזור קבלת מזוודות ויציאה. התהליכים המוערכים כוללים ניקוי וחיטוי, ריחוק חברתי, הגנה על הצוות, פריסה פיזית, תקשורת נוסעים ומתקני נוסעים.

נמל התעופה של איסטנבול. צילום טורקיש איירליינס
Exit mobile version