Site icon IAS

חגיגת סילבסטר באטלנטיס דה פאלם: קיילי מינוג עם הלהיטים הגדולים

חגיגת סילבסטר באטלנטיס דה פאלם: קיילי מינוג עם הלהיטים הגדולים

המלון היוקרתי, אטלנטיס דה-פאלם, בדובאי, מכריז בזאת כי את ערב השנה החדשה, ייפתח בחגיגות מהסרטים עם הכוכבת הבינלאומית הגדולה, קיילי מינוג, בארוחת ערב אגדית לאורחי המלון. עוד בארוחה ייהנו האורחים ממופע זיקוקים מהגדולים והמרהיבים של דובאי, כשהשמיים יחליפו צבעים מעל חוף הדקל המפורסם, לצד הקלאסיקות הגדולות בהיסטוריה, כמו: Can't get you out of my head  ו-All the lovers.

כוכבת הפופ הבינלאומית קיילי מינוג מכרה יותר מ-80 מיליון אלבומים ברחבי העולם ובשנת 2020, לאמנית הסולו הראשונה שזוכה לאלבומים במקום הראשון בחמישה עשורים רצופים. לקיילי יש מספר פרסים ושבחים על שמה, כולל שלושה פרסי "ברית", שני פרסי מוזיקה של MTV וגראמי ועוד.

טימותי קלי, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל אטלנטיס דובאי, אמר: "אנו נרגשים מאוד לקבל את חזרתה של קיילי מינוג לאטלנטיס הדקל, כיעד הבילוי המוביל באזור ולרגל שנה חדשה מרהיבה. ארוחות הערב החגיגיות שלנו לסילבסטר הפכו לאגדות, כמו זו של רובי וויליאמס שהופיע אצלנו בסילבסטר של 2021, וכוכבים נוספים לפניו. אין לנו ספק ש-2023 תהיה עוד רגע יוצא דופן, אל תחכו להעניק לעצמכם את אחד מערבי השנה החדשה הבלתי נשכחים בחייכם."

ארוחת ערב חגיגית של ערב השנה החדשה באטלנטיס נחשבת לחגיגה המסנוורת ביותר של דובאי. באזור מעוצב ותחום במיוחד לחגיגה, מתחת לשמיים זרועי כוכבים, עם הנוף של קו הרקיע המנצנץ של דובאי, ומוזיקה חיה של להקה בת 30 נגנים, שמפניה זורמת חופשית ומשקאות אלכוהוליים ולא אלכוהוליים ללא הגבלה. המזנון כולל אינספור מנות: מלובסטר וקוויאר ועד לתחנת סושי חיה, פסלי קרח נוצצים ומבחר של למעלה מ-65 קינוחים, עוגות ופטיפורים בעבודת יד מרהיבה.

גם הילדים הקטנים המשתתפים בחגיגה מוזמנים למסיבה משלהם: החגיגה תכלול מגלשה ענקית, טירה קופצנית, קולנוע חיצוני, דוכני משחקים, אומנויות ומלאכות ועוד.

לפרטים נוספים והזמנה, בקרו בכתובת: לחצו כאן. ילדים מתחת לגיל 3 לא משלמים.

Exit mobile version