Site icon IAS

חברת תיירות היוקרה הדסים תייצג את Four Seaosns העולמית בארץ

Four Seasons מדריד. צילום יח"צ, Four Seasons

חברת הדסים טרוול מכריזה כי הינה החברה הראשונה בישראל, שמצטרפת לתוכנית היוקרתית של Four Seasons. חברת תיירות היוקרה הדסים, נבחרה על ידי רשת Four Seaosns העולמית, לתוכנית Four Seasons Preferred Partner. התוכנית מעניקה להדסים וללקוחותיה, גישה למחירים מעודפים ולתוכניות הטבות ייחודיות, הסעות ושירותי VIP נוספים.

הדסים נבחרה לייצג את הרשת, לאחר תהליך קבלה ארוך ומורכב ומתוך הבנה שלהדסים הכלים, הידע והניסיון בעולם תיירות היוקרה האקסקלוסיבי. הדסים היא גם הנציגה הבלעדית של חברת תיירות היוקרה האמריקאית VIRTUOSO, אשר מעניקה שירותים לאלפיון העליון.

יניב קסטן, בעלים ומנכ"ל חברת הדסים טרוול: "אנחנו שמחים ונרגשים   להיבחר על ידי רשת Four Seasons היוקרתית, אשר הביעה אמון ועניין בהדסים ובשוק תיירות היוקרה בישראל. נעניק ערך מוסף רב מאוד לקהלים אשר מחפשים מוצרים ושירות ברמות הגבוהות ביותר, הודות לשיתוף הפעולה אשר נרקם".

Four Seasons  אתונה. צילום יח"צ, Four Seasons

אודות Four Seasons

רשת Four Seasons, אשר הוקמה בשנת 1960, היא רשת מלונות היוקרה מהמובילות בעולם' ומונה כיום מעל 120 מלונות יוקרה' ביותר מ-40 מדינות. המלונות הפופולאריים של הרשת בקרב הקהל הישראלי בשנה האחרונה, היו המלונות באתונה, שארם, מדריד, סיציליה, בנגקוק, סאומוי ועוד.

אודות הדסים טרוול

חברת הדסים היא חברת בוטיק בתחום תיירות היוקרה, והינה הנציגה הבלעדית של חברת תיירות היוקרה האמריקאית VIRTUOSO. לחברה הסכמים בלעדיים עם מלונות היוקרה הטובים בעולם, חברות קונסיירז׳, טיסות פרטיות, השכרת יאכטות, טיולי מסוקים ועוד. החברה מטפלת ומתמחה בטיפול לקוחות פרטיים מהאלפיון העליון ובדרג הניהולי של חברות עסקיות רבות בישראל ובחו"ל.

Exit mobile version