Site icon IAS

חברת פליי דובאי מעדכנת בדרישות היציאה מישראל

פליי דובאי- לטוס בשקט נפשי. צילום פליי דובאי

פליי דובאי (flydubai), חברת הלואו קוסט מאיחוד האמירויות מעדכנת כי החל מאתמול ה-01 ביוני 2021 הנוסעים מישראל לא נדרשים יותר להגיש טופס הצהרת נוסעים ביציאה מישראל לאיחוד האמירויות.

כל אזרח ישראלי צריך להגיש בקשה לאשרת כניסה לדובאי דרך אתר האינטרנט בכתובת: https://www.open-sky.co.il/visa-dubai/ ולא ניתן יהיה להיכנס לדובאי ללא האשרה.

לעומת זאת, תידרשנה שתי בדיקות PCR, הראשונה 72 שעות לפני הטיסה והשנייה בנחיתה בדובאי. את תוצאות הבדיקה השלילית לקורונה יש להציג בכתב ובאנגלית לפני העלייה למטוס ותוצאות בניידים ו/או בכתב יד לא יתקבלו.

בנחיתה בדובאי ולאחר ביצוע בדיקת ה-PCR על הנוסעים להמתין בבידוד עד לקבלת התשובה. במידה והתשובה תהיה חיובית, על הנוסע להיכנס לבידוד של 14 יום. כמו כן, על הנוסעים להוריד את אפליקציית:

COVID19 – DXB Smart App (Apple App Store or from Google Play Store) ולהירשם למשרד הבריאות של דובאי לפני ההגעה.

במקרה בו הנוסעים נמצאים בטיסת המשך מדובאי, הם נדרשים להחזיק בתוצאות בדיקת ה-PCR  השלילית שבוצעה בארץ ולוודא שהם עומדים בכל הדרישות ליעד הסופי.

בטיסה חזרה לישראל, על הנוסעים ששהו למעלה מ-72 שעות מחוץ למדינת ישראל להציג בדיקת קורונה שלילית שבוצעה 72 שעות לפני הטיסה, להירשם באתר Check2fly ולבצע בדיקה נוספת בהגעה לישראל.

כל הנוסעים נדרשים למלא את טופס הצהרת נוסע נכנס לא יותר מ-24 שעות לפני הטיסה ולהציג את האישור שהתקבל ממשרד הבריאות בעת ביצוע הצ'ק אין חזרה לארץ. לפרטים נוספים יש להיכנס לאתר האינטרנט:  https://www.gov.il/he/service/request-entry-to-israel-covid19

Exit mobile version