Site icon IAS

חברת פלייאיסט מפעילה טיסות שכר בלעדיות למלדיביים

מלדיביים: גן עדן זמין לתייר הישראלי באמצעות פלייאיסט. צילום יח"צ

חברת פלייאיסט עושה זאת שוב, גם השנה בחגי תשרי חברת התיירות תפעיל טיסות שכר בלעדיות למלדיביים. טיסה הראשונה (מתוך סדרה בת שלושה סבבים), המריאה בערב סוכות מלאה בישראלים שמחים וברי מזל. הטיסות הבאות ימריאו ב-27.9 וב-4.10 במחירים נמוכים בעשרות אחוזים לעומת שנים קודמות.

אדם שמויס, סמנכ"ל מסחר פלייאיסט: "ניתן כבר לומר כי הטיסות שלנו למלדיביים הפכו למסורת מצליחה, אמנם הייתה הפסקה בתקופת הקורונה, אבל אנחנו עם הפנים קדימה ונמשיך לדחוף את היעד הקסום הזה גם בעתיד הקרוב. בשנים האחרונות ובעבודה קשה, הצלחנו להפוך את היעד המבוקש לנגיש לקהל הישראלי, ממש כבר לא רק לעשירון העליון. השותפות שלנו עם רשת מלונות SUN SYIAM אפשרה לתת לקהל הישראלי מחירים ותנאים מיוחדים דווקא בשיא עונת החגים הצלחנו להשיג מחירים זולים משמעותית."

ב-2018 חברת פלייאיסט הייתה החברה הישראלית הראשונה שפתחה את המלדיביים לטיסות שכר מישראל ובעשור האחרון היא המשווקת הבלעדית של רשת מלונות במלדיביים SUN SIYAM , בעלת מלונות מהפופולאריים בשוק הישראלי.

השנה פלייאיסט מפעילה את הטיסות עם חברת התעופה "אייר סיישל", בטיסות קצרות במיוחד, כשבהלוך יש עצירת תדלוק טכנית קצרה בדובאי. הטיסות והחבילות נמכרות לסוכני הנסיעות בערוצי המכירה השונים, מחיר חבילה ל-7 לילות מתחיל ב- 1629$, ישנו מבחר רב של מלונות כשהעברות למלון הן במטוס ים או סירת מנוע.

המלונות שנמכרים ביותר והפופולאריים במיוחד בשוק הישראלי – Sun Siyam Olhuveli , Sun Siyam Iru Fushi , Sun Siyam Vilu Reef , Sun Siyam Iru Veli והמלון החדש ברשת – Sun Siyam World.

Sun Siyam Iru Veli: חדרי המלון על המים. צילום יח"צ
Exit mobile version