Site icon IAS

חברת טרה נובה מונתה לנציגת רשות התיירות של פולין בישראל

זמושץ': עיר עתיקה וקסומה. צילום לשכת התיירות של פולין

רשות התיירות של פולין (PTO) חוזרת לפעול בישראל, ותצא בקמפיין חדש לעידוד התיירות הישראלית למדינה. לאחר מחקר אסטרטגיה מעמיק הגדירה PTO את החזון, הקונספט השיווקי ותכנית הפעולה שלה, ולשם יישום אסטרטגיה זו מינתה את חברת טרה נובה הישראלית, Terranova Tourism Marketing & Consultancy, כנציגת השיווק והיח"צ של הרשות בארץ.

Terranova תהיה אחראית על פיתוח וחיזוק המודעות למותג פולין עבור פלחי שוק ישראליים שונים, ובמיוחד משפחות, דור המילניום, בני הדור השלישי, הנוסע העצמאי ועוד. הפעילות תתמקד בהצגת המגוון העשיר של פולין עבור תיירים המתעניינים בטבע, תרבות, בריאות, ספורט, לייפסטייל, מורשת, שופינג, קולינריה ובתי מלון מפנקים. דגש יינתן על חיזוק הקשרים עם אנשי תעשיית התיירות והמדיה, וכן על פיתוח עמוד הפייסבוק והאתר בעברית.

לישראל חשיבות רבה בתעשיית התיירות הפולנית: בשנת 2019 ביקרו 289,000 תיירים ישראלים בפולין, וכך הפכה ישראל לאחד מ-10 השווקים המובילים מחוץ למזרח אירופה.

דורותה זדרוזנה, האחראית על השוק הישראלי ב-PTO. צילום Polish Tourism Organisation

גב' דורותה זדרוזנה, האחראית על השוק הישראלי ב-PTO, אמרה במעמד חתימת ההסכם: "אנו מתרגשים לפתוח פרק חדש של שיווק חדשני של פולין בישראל. Terranova נבחרה בזכות הניסיון שלה בשיווק יעדי תיירות בישראל. אנו משוכנעים שיחד עם שותפינו בישראל והספקים בפולין, נגדיל את מספר הישראלים שיבקרו בפולין לרמות שראינו ב-2019. אנו מצפים לקבל את פני התיירים הישראלים!"

דב קלמן, מייסד ומנכ"ל Terranova, הביע את תודתו ל-PTO על המינוי: "אנו שמחים על שנבחרנו לייצג את רשות התיירות של פולין בתחום השיווק ויח"צ ומתכוונים לשנות ולהעלות את תדמיתה בישראל, ולהציגה כפי שהיא – יעד מפתיע, מרגש שנותן תמורה מצוינת לכסף. יעד מתאים לחופשות פעילות וחופשות עירוניות לכל הגילאים והמגזרים, ובכל עונות השנה.

דב קלמן, מייסד ומנכ"ל Terranova. צילום יח"צ
Exit mobile version