Site icon IAS

חברת התעופה פליי דובאי משקיעה בחוויית הטיסה

מחלקת עסקים במטוס בואינג MAXs 737 של חברת פליי דובאי. צילום החברה

פליי דובאי (flydubai), חברת הלואו קוסט מאיחוד האמירויות הציגה ביריד התיירות הערבי (ATM) הנערך בדובאי את השדרוגים האחרונים בחוויית הטיסה המשקפים את מחויבות החברה לענות לצרכי הנסיעה המשתנים של הלקוחות.

נוסעי החברה במחלקת תיירים, במטוסי הבואינג 737-800, ייהנו מתוכניות בידור חינמיות המשודרות באופן אלחוטי למכשירים הניידים שיחליפו את מערכת הבידור בגב המושב. פתרון הסטרימינג הדיגיטלי החדשני מופעל על ידי גלובל איגל, ספק האינטרנט האלחוטי של פליי דובאי.

לעומת זאת, נוסעי מחלקת העסקים ימשיכו ליהנות מגישה חופשית למערכת הבידור המגוונת של החברה ( flydubai’s Inflight Entertainment -IFE) על גבי מסכי המגע הייעודיים, המציעה משחקים ולמעלה מ-150 סדרות טלוויזיה וסרטים.

"אנו שמחים מאוד שהחיבור לאינטרנט האלחוטי זמין כעת ב- 40 מתוך 50 מטוסי הבואינג 737 בצי. אנו ממשיכים להשקיע בטכנולוגיה ובשיפור היצע המוצרים שלנו. במהלך החודשים הקרובים נציע שירותים נוספים, כולל חנות מקוונת חדשה לרכישה מוקדמת של מבחר גדול של מוצרי דיוטי פרי, שיועברו למושבם של הנוסעים במהלך הטיסה. בנוסף, גם הכנסת שירות לאוזניות Bluetooth במטוסי הבואינג MAX שיאפשרו לנוסעים להביא אוזניות משלהם ולהתחבר באופן אלחוטי למערכת הבידור עטורת הפרסים שלנו", אמר דניאל קריסון (Daniel Kerrison), סגן נשיא למוצרים בטיסה, בחברת פליי דובאי.

10 מטוסי ה-  MAXs 737 מתוך ה- 14 בצי החברה חזרו לשירות ב -8 באפריל לאחר שעמדו בכל דרישות הרגולציה. נוסעי החברה במטוסי הבואינג MAXs 737 יכולים ליהנות מתא נוסעים חדש הכולל מושב מיטה במחלקת עסקים ומושבי RECARO חדשים במחלקת תיירים, שנועדו לשדרג את נוחות הטיסה. כמו כן, מערכת בידור עם מבחר רחב של סרטים, תוכניות טלוויזיה, מוזיקה ומשחקים המוצגים על מסך HD בגודל 11.6 אינץ'. מחיר חבילת בידור במחלקת תיירים תעלה AED 15 והיא חינמית לעומת זאת במחלקת עסקים.

שדרוגים במטוסי פליי דובאי. צילום אתר החברה
Exit mobile version