Site icon IAS

חברת דיזנהאוז BTC סיכמה את שנת 2019 באירוע חגיגי

מימין : עפר חודורוב יו"ר, חני סובול מנכ"לית ועודד חודורוב סמנכ"ל פיתוח עסקי וסמנכ"ל תפעול. צילום הראשון במגנט ויח"צ

חברת התיירות דיזנהאוז BTC סיכמה אתמול (ה') את שנת 2019 באירוע חגיגי שהתקיים ב "עדן על המים" בנוכחות לקוחות, ספקים, שותפים לדרך ועובדי החברה.

עופר חודורוב יו״ר ובעלים של דיזנהאוז הציג בפתח הדברים את חני סובול המנכ"לית החדשה של החברה וציין :״ עולם התיירות מסיים עשור עם התפתחויות פורצות דרך, שבאמת משנות את כללי המשחק במישור הבינלאומי ובוודאי אצלנו בישראל. כל נושא הטכנולוגיה בענף שלנו הוא בהתפתחות מואצת שמשנה באופן מהותי ויום יומי את העבודה שלנו ושל הלקוחות שלנו ובאופן ישיר את הקשר שלנו אל הלקוחות".

"בנוסף, כניסת כל חברות הלואו-קוסט לישראל,  משנה את מודל העבודה הקלאסי, זו תרבות חדשה והתנהגות חדשה, אנחנו מאמצים אותה כל יום יותר ויותר כי מי שלא יעשה זאת יאבד מנפח העבודה שלו. ולבסוף הקנייה הישירה של הלקוחות שלנו באתרי חברות התעופה ואין ספק שמגמה זו רק תחריף. לכן אנחנו צריכים לתכנן מסלול מחדש בכדי להתאים את העבודה היום יומית שלנו לשינויים אלו", הוסיף עופר.

בשנת 2020 דיזנהאוז יוצאת עם תוכנית חדשה לאור ההתפתחויות שהרגע ציינתי, ואני משוכנע לחלוטין שחני סובול יחד איתנו תצעיד את החברה לשינויים שבדרך. אני רוצה לאחל לכולנו חנוכה שמח ושנה אזרחית נהדרת לכולנו וולהודות לכל השותפים שלנו", סיכם עופר חודורוב.

האורחים נהנו ממשחק בינגו והזוכים קיבלו חופשה זוגית בת שבוע  באניית קרוזים, מתנת חברת נורוויג'ן קרוז ליין (NCL) , ארוחת ערב עשירה ומהופעה מקפיצה של דני סנדרסון.

הופעה של דני סנדרסון באירוע של דיזנהאוז. צילום יח"צ
Exit mobile version