Site icon IAS

וויזאייר תגדיל את מספר טיסותיה מתל אביב למילאנו ורומא

הקולוסיאום ברומא. . צילום freepik

וויזאייר (Wizz Air) חברת הלאו קוסט עם קצב הצמיחה המהיר באירופה מודיעה על התרחבות נוספת לבסיסיה באיטליה ומה שהופך אותה לחברת התעופה השלישית בגודלה במדינה. וויזאייר תקצה שלושה מטוסי איירבוס A321neo לבסיסים שלה ברומא פיומיצ'ינו ומילאנו מלפנסה. 2 לרומא ואחד למילאנו.

הקצאת המטוסים הללו מאפשרת השקה של 12 קווים חדשים וכן תדירות מוגברת בחמישה קווים מרומא פיומיצ'ינו ושלושה קווים ממילאנו מלפנסה. הקווים החדשים יושקו מאוקטובר 2022, כאשר הזמנת כרטיסי טיסה זמינים כעת ב-wizzair.com או באפליקציית חברת התעופה.

הקצאת שני מטוסים נוספים לבסיס של רומא פיומיצ'ינו תגדיל את הבסיס לשבעה מטוסים. המהלך מביא את מספר הקווים מהבסיס ל-65, כולל השקת שבעה קווים חדשים מעיר הבירה של איטליה. נוסעים יוכלו לטוס כעת מרומא לברצלונה, גטבורג, מלאגה, פריז אורלי, פורטו, סביליה וולנסיה. יתרה מכך, הקיבולת הנוספת מאפשרת ל-Wizz Air להגדיל את תדירות הטיסות שלה מהבסיס לאיינדהובן, הורגאדה, פריז אורלי, תל אביב וירוואן.

מילאנו מלפנסה תקבל מטוס נוסף, מה שיהפוך אותו לבסיס שישה מטוסים. משם Wizz Air תציג חמישה קווים חדשים לקרדיף, ג'דה, מרסה עלאם, ריאד וירוואן החל מאוקטובר 2022. קיבולת נוספת זו פירושה גם ש-Wizz Air יכולה להגדיל את תדירות הטיסות בקווים לתל אביב, קטניה ואתונה. עם הרחבה זו חברת התעופה תפעיל טיסות ל-43 יעדים ממילאנו מלפנסה.

פיאצה דל דואומו מילאנו. צילום עוזי בכר

"אנו שמחים להרחיב פעילותנו באיטליה ולהיות חברת התעופה השלישית בגודלה במדינה, מה שמוכיח את המחויבות שלנו להרחיב את הנוכחות שלנו בשוק. הקצאת שלושת המטוסים הנוספים הללו ברומא פיומיצ'ינו ובמילאנו מלפנסה מאפשרת לנו לחזק עוד יותר את היצע השוק המקומי שלנו, ולתת ללקוחותינו את ההזדמנות לטוס ל-12 יעדים חדשים מרומא וממילאנו", אומר רוברט קארי (Robert Carey), נשיא Wizz Air.

חברת התעופה קיבלה את ההחלטה הקשה לסגור את הבסיס שלה בנמל התעופה של פאלרמו והחל מה-3 בנובמבר 2022, המטוס שבסיסו כעת בפאלרמו יוצב מחדש כדי לתמוך בהרחבת הפעילות בנמלי התעופה של רומא ומילאנו.

חברת התעופה תמשיך לטוס לנמל התעופה של פאלרמו, תפעיל טיסות יומיות בין מילאנו מלפנסה לוונציה מרקו פולו ופאלרמו, כדי להבטיח שתוכל להמשיך ולשרת לקוחות מקומיים נאמנים, בעוד שהטיסות בין פאלרמו לטורינו ובולוניה ייפסקו (מייצג רק 4% מלוח הזמנים המקומי של Wizz Air האיטלקי). Wizz Air תמשיך להפעיל יותר מ-220 טיסות פנים שבועיות ותרחיב את שירותיה מטורינו ובולוניה לבסיסה בנמל התעופה קטאניה פונטנרוסה, שם ל-Wizz Air שלושה מטוסים.

וויזאייר תתגבר את הטיסות מתל אביב לרומא ומילאנו. צילום יח"צ
Exit mobile version