Site icon IAS

וויזאייר משיקה קו טיסות ישיר מתל אביב למיקונוס

האי היווני מיקונוס. צילום Depositphotos

חברת התעופה וויזאייר (Wizz Air) מודיעה על השקת קו טיסות מתל אביב למיקונוס – אחד מהאיים הפופולאריים ביותר ביוון, בלב האיים הקיקלאדים. ניתן כבר לרכוש כרטיסים באתר וויזאייר ובאפליקציית WIZZ. החל מ- 199 שקלים. הקו החדש יחל לפעול ב-11 ליוני 2021 ויכלול 2 טיסות שבועיות.

המסלול החדש עם המחירים הנמוכים ביותר של וויז אייר יאפשר לנוסעים מישראל לנסוע במהלך חופשת הקיץ ותקופת החגים בספטמבר לאי הבילויים, ההיסטוריה והנופים המדהימים.

פאולינה גוסק, מנהלת תקשורת בחברה: "קיבלנו את ההחלטה להרחיב את פעילות הקיץ שלנו ליוון, על ידי הוספת יעד ציורי נוסף לתייר הישראלי, מיקונוס. עם חופים עוצרי נשימה, קניות בוטיק וכמה מהמסעדות והברים הטובים ביותר ביוון, מיקונוס הוא אחד האיים החמים באירופה. אנו שמחים שהבטחנו יעד זה לתיירים ישראלים ואנו רואים בכך הזדמנות לחקור את האיים הקיקלאדיים כסוג של חופשה מיוחלת. הנוסעים שלנו יכולים להיות בטוחים כשהם טסים בחברת תעופה שמובילה את הענף עם אמצעי בריאות ובטיחות משופרים. אנו שמחים להציע גמישות לנוסעים שלנו ולספק אפשרויות המבטיחות כי ניתן לבצע שינויים בתכנית הנסיעה בקלות ובמהירות בכל עת, אפילו עד 3 שעות לפני הטיסה. "

בנוסף, עבור טיסה ללא חששות – הנוסעים יכולים להוסיף את שירות ה-Wizz Flex לכרטיס, בעזרתו יוכלו לשנות את יעד ותאריך הטיסה שלהם כרצונם, ללא קשר לנסיבות. השירות מספק הגנה נוספת על כרטיסי הטיסה של הלקוחות במיוחד בזמנים לא צפויים אלו.

Exit mobile version